Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Ik hou van goedkoop en vit c

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gaan bovendien 2 tot 3 weken mee in de frigo
ik gooi enkel weg waar schimmel op staat
Doen! In deze versie zitten nog geen 400kcal per portie en vult toch goed tbh. Heerlijk!Dat moet ik ook nodig weer eens gaan maken. Is al lang geleden dat ik lasagne heb gegeten
Doen! In deze versie zitten nog geen 400kcal per portie en vult toch goed tbh. Heerlijk!

Gaan bovendien 2 tot 3 weken mee in de frigoik gooi enkel weg waar schimmel op staat
![]()

Sterkt de maagSchimmel beetje weg schrapen jo... Valt vaak best mee![]()

Je kunt ook gewoon meer pastavellen en @Kaassaus gebruiken natuurlijkDan neem ik wel 3 porties, anders kom ik niet aan m'n Kcal's![]()
.Grote kom tomatensaus = lasagnaaaa! Voor 2 dagen met 2 personen...![]()
Hoeveel ei gebruik je in verhouding met je havermout? Ik hou voor mezelf 1 heel ei per 30gr havermout aan. Skyr yoghurt door het beslag heen doet het ook heel goed merk ikGewone pannenkoeken kan ik prima bakken maar dit is een ander beslag met ei banaan havermout, havermelk kaneel eiwitpoeder. Denk dat het door de banaan komt. Volgende keer maak ik gewoon weer een Mugcake daar gaat ongeveer het zelfde in en die lukken wel altijd

Dat deed jij toch onder werktijd?