MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

529FABB0-9C67-4498-B2C2-C4FD0418CC5B.jpeg
3FD96DCC-724F-4639-B454-1408E9B05191.jpeg
BBA084C0-5352-4CF1-8530-0D8E01D9D0F3.jpeg

Haha ik moet zeggen dat ik dat heel erg mis als ik dit eet! Voorverpakte vind ik smerig, en zelf maken schijnt heel lang te duren :(
Maar je eet dus geen roti eigenlijk. ;)
Bij de toko (surinaams) halen. Ze hebben ze vaak ook diepgevroren.

Maar je eet dus geen roti eigenlijk. ;)
Bij de toko (surinaams) halen. Ze hebben ze vaak ook diepgevroren.
Nee geen roti, daarom noemde ik het ook expres kip, aardappel, bonen en roti massala saus :roflol:

Heb wel een keer diepgevroren roti vellen gekocht (toch nog niet zoals bij een suri eettent) en die waren best lekker, alleen meenemen naar werk is dan een beetje onhandig.

Nee geen roti, daarom noemde ik het ook expres kip, aardappel, bonen en roti massala saus :roflol:

Heb wel een keer diepgevroren roti vellen gekocht (toch nog niet zoals bij een suri eettent) en die waren best lekker, alleen meenemen naar werk is dan een beetje onhandig.
Hoezo? bevroren bij je eten mikken als koelblok en even oppiepen in de magnetron of op tijd uit je tas halen. Of de avond ervoor vast in de koelkast leggen.
Denken in oplossingen ;)
Simpele wraps erbij is ook lekker :)

Hoezo? bevroren bij je eten mikken als koelblok en even oppiepen in de magnetron of op tijd uit je tas halen. Of de avond ervoor vast in de koelkast leggen.
Denken in oplossingen ;)
Simpele wraps erbij is ook lekker :)
Ja ik wil ze wel gewoon fresh from the presh uit de koekenpan hè! :D :p

Laatst rolde ik het inderdaad op in een wrap (weliswaar met een stuk minder aardappel) en dat was zeer goed te doen idd!

Ja ik wil ze wel gewoon fresh from the presh uit de koekenpan hè! :D :p

Laatst rolde ik het inderdaad op in een wrap (weliswaar met een stuk minder aardappel) en dat was zeer goed te doen idd!
Tja... je kan niet alles hebben he :D

#inbe4 keuken op werk inrichten :p

Met rijst is het ook lekker.... maar ja dan is he ook geen roti meer :roflol:

Tja... je kan niet alles hebben he :D

#inbe4 keuken op werk inrichten :p

Met rijst is het ook lekker.... maar ja dan is he ook geen roti meer :roflol:
Voor m'n avondeten doe ik altijd wel wat meer moeite om m'n eten te bereiden (wat uitgebreider), maar voor mee naar werk is het meestal erg basic. Ik kies een eiwit, ik kies een carb en ik kies een smaakje :roflol:

Terug
Naar boven