Gelukkig is het bamboo.Hopelijk zijn er niet te veel eekhoorntjes gestorven door die illegale regenwoud boomkap voor dat kommetje![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig is het bamboo.Hopelijk zijn er niet te veel eekhoorntjes gestorven door die illegale regenwoud boomkap voor dat kommetje![]()
Inderdaad, heb zelfde kommetje thuis
..Waar is de roti??
Haha ik moet zeggen dat ik dat heel erg mis als ik dit eet! Voorverpakte vind ik smerig, en zelf maken schijnt heel lang te durenWaar is de roti??
Een roti of chapati is een ongerezen rond of ovaal platbrood dat zijn oorsprong heeft op het Indisch subcontinent
![]()
Roti (gerecht) - Wikipedia
nl.wikipedia.org

Maar je eet dus geen roti eigenlijk.Haha ik moet zeggen dat ik dat heel erg mis als ik dit eet! Voorverpakte vind ik smerig, en zelf maken schijnt heel lang te duren![]()

Nee geen roti, daarom noemde ik het ook expres kip, aardappel, bonen en roti massala sausMaar je eet dus geen roti eigenlijk.
Bij de toko (surinaams) halen. Ze hebben ze vaak ook diepgevroren.
Nou, ik was al wakker sinds 6u30 maar pas rond 11u eruit gerold

Hoezo? bevroren bij je eten mikken als koelblok en even oppiepen in de magnetron of op tijd uit je tas halen. Of de avond ervoor vast in de koelkast leggen.Nee geen roti, daarom noemde ik het ook expres kip, aardappel, bonen en roti massala saus
Heb wel een keer diepgevroren roti vellen gekocht (toch nog niet zoals bij een suri eettent) en die waren best lekker, alleen meenemen naar werk is dan een beetje onhandig.

Ja ik wil ze wel gewoon fresh from the presh uit de koekenpan hè!Hoezo? bevroren bij je eten mikken als koelblok en even oppiepen in de magnetron of op tijd uit je tas halen. Of de avond ervoor vast in de koelkast leggen.
Denken in oplossingen
Simpele wraps erbij is ook lekker![]()
Tja... je kan niet alles hebben heJa ik wil ze wel gewoon fresh from the presh uit de koekenpan hè!![]()
Laatst rolde ik het inderdaad op in een wrap (weliswaar met een stuk minder aardappel) en dat was zeer goed te doen idd!

Voor m'n avondeten doe ik altijd wel wat meer moeite om m'n eten te bereiden (wat uitgebreider), maar voor mee naar werk is het meestal erg basic. Ik kies een eiwit, ik kies een carb en ik kies een smaakjeTja... je kan niet alles hebben he
#inbe4 keuken op werk inrichten
Met rijst is het ook lekker.... maar ja dan is he ook geen roti meer![]()

Ikea ftw

Ik heb ze ook nog steeds! Ze zijn nog steeds netjes met de hand gewassen en NIET in de vaatwasser of magnetron

Na mijn faaltje van vorige keer heb ik ze ook niet meer in de magnetron gestokenIk heb ze ook nog steeds! Ze zijn nog steeds netjes met de hand gewassen en NIET in de vaatwasser of magnetron![]()