- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enige die in de eerste instantie "corona à la Bubs" las?
NeeBen ik de enige die in de eerste instantie "corona à la Bubs" las?

Kunnen wel een deal sluiten, ik barbecue voor jou als jij die carbonara een keer maakt 😜
ja idd, kun je nagaan wat die media met je doet onbewustBen ik de enige die in de eerste instantie "corona à la Bubs" las?
Ik ben zelf de barbecue chef thuisKunnen wel een deal sluiten, ik barbecue voor jou als jij die carbonara een keer maakt 😜
. Maar als je de vaat doet wil ik 'm ook wel eens maken hoor
.@Bert gooit de vaatwasser achterop de fiets uh ik bedoel zijn vliegmasjienIk ben zelf de barbecue chef thuis. Maar als je de vaat doet wil ik 'm ook wel eens maken hoor
.
Wat zeg je me nu Bubs....Ik ben zelf de barbecue chef thuis. Maar als jij me vaak doet wil ik 'm ook wel eens maken hoor
.
eigen merk wasmiddel ..oh nee das spiegelschrift
goed team dat welIk heb ook een vaatwasser uiteraard, maar geen tuin om de bbq'en.eigen merk wasmiddel ..oh nee das spiegelschriftgoed team dat wel
op je balkonnetje is ook nie alles, barbeknoeiIk heb ook een vaatwasser uiteraard, maar geen tuin om de bbq'en.

musclemeat.nl
musclemeat.nl
Googelplex
Googolplex
Ervan uitgaande dat je het over de uitspraak 'twinsies' had en niet over mijn boterham met geprakte avocado: