AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoezo ongezond? Zit kwark in :p
Mag ik dan wat van jouw "dik" hebben? Mag jij wat van mijn stofwisseling hebben. :o
Als dat zou kunnen

In het weekend pak ik grotere punten.
20200625_212706.jpg

Laatst bewerkt:
In de oven :p
Olijfolie lijkt mij overbodig dus die laat ik eruit de volgende keer idem voor de suiker.
Gebruik ik wel iets van stevia ofzo zou dat werken?

Screenshot_20200626-061549_Chrome.jpg
Je zult toch iets moeten hebben om dat vet te vervangen. Suiker kun je vervangen door een halve banaan extra en eventueel een klein beetje zoetstof.

Zonder vet krijg je iig een heel ander 'brood'. Overigens denk ik dat het met wat melk oof kookroom prima gaat. Krijg je meer brood en minder 'cake'. En ik zou wat meer bakpoeder gebruiken. Dan rijst het wat beter.

ik ben opzoek naar een maaltijd voor vanavond. lekker stuk vlees wat niet te moeilijk te bereiden is.
iemand tips? ik zie veel vlees voorbij komen wat mij wel enorm trekt.

ik ben opzoek naar een maaltijd voor vanavond. lekker stuk vlees wat niet te moeilijk te bereiden is.
Gewoon biefstuk om en om even bakken. Wat champignons erbij en lekker broodje :)

Ook lekker.. gewoon even een beenhammetje om en om aanbakken dan 40 min op 125 graden in de oven. Hoef je niets voor te doen.
Laatste 10 min even op 180 graden en heb je meteen voor meer dagen.
Wat je kan doen is gewoon na het bakken van de ham wat wortel, bleekselderij en tomaat bakken in het bakvocht. Dat bij de ham in de schaal doen en lekker mee laten bakken in de oven. :)

Je zult toch iets moeten hebben om dat vet te vervangen. Suiker kun je vervangen door een halve banaan extra en eventueel een klein beetje zoetstof.

Zonder vet krijg je iig een heel ander 'brood'. Overigens denk ik dat het met wat melk oof kookroom prima gaat. Krijg je meer brood en minder 'cake'. En ik zou wat meer bakpoeder gebruiken. Dan rijst het wat beter.

@DeeJay1 Vet vervang ik vaak door appelmoes, werkt prima!
Zelfde verhouding aanhouden, dus 100gr appelmoes i.p.v. 100mL olijfolie :).

Voor de suiker gebruik ik vloeibare zoetstof, paar mL is meer dan voldoende.
Heeft ook geen invloed op de smaak in het algemeen, in tegenstelling tot Stevia.
Je kunt ook dadels, rozijntjes, gedroogde abrikozen,... gebruiken of zoals @Sparks79 zegt een extra (halve) banaan. Maar die bevatten dan wel weer wat kcal natuurlijk ;).

In de oven :p
Olijfolie lijkt mij overbodig dus die laat ik eruit de volgende keer idem voor de suiker.
Gebruik ik wel iets van stevia ofzo zou dat werken?

Screenshot_20200626-061549_Chrome.jpg
O dank! Grappig, iets soortgelijks maak ik ook wekelijks, maar dan 3 bananen, 3 eieren, 100gr boekweitmeel, 50 gram amandelmeel, bakpoeder, 2 scoops eiwitpoeder

Lekkere biefstuk peper zout hopsakeeeee salade en krieltjes erbij...

Terug
Naar boven