Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik heb thuis een kg pot pindakaas staan. Ik draaide deze steeds om, maar alsnog is de substantie helemaal hard geworden i.p.v. iet wat vloeibaar... Iemand suggesties om de pindakaas weer wat meer vloeibaar te maken? Olie kan helpen denk ik, maar vermijd liever de toevoeging van extra kcal aan de pindakaas.
Niet in de koelkast zetten, als je dat deed.

• Like
Waarderingen: Onit
20200704_151014.jpg

Welke duik?

Gedoken ;) en dat heb ik zeker! 10 graden op 15m diepte en dat met een 5mm pak.. lekker warm dus weer hahahaha.
Brrrrr. Dat is koud, tien graden was voor mij ooit het moment dat ik toch droog wilde. En dan droog ik 2x7mm. Ik heb laatste jaren alleen nog maar in droog pak gedoken. Ook in de zomer. Ik heb de meeste duik spullen verkocht.... ben ermee gestopt. Heb het wel gezien in Nederland. En mijn vrouw haat strand vakanties en duiken. Dus ik kan de diepe wrakken in Kroatië wel vergeten. Of Chuck lagoon. Helaas.

Brrrrr. Dat is koud, tenzij je in stromend water lag. Ik heb laatste jaren alleen nog maar in droog pak gedoken. Ook in de zomer. Ik heb de meeste duik spullen verkocht.... ben ermee gestopt. Heb het wel gezien in Nederland. En mijn vrouw haat strand vakanties en duiken. Dus ik kan de diepe wrakken in Kroatië wel vergeten. Of Chuck lagoon. Helaas.
Nope.. gedoken in de Beldert. Ben je daar wel eens geweest? Toch nog 53min volgehouden. Kou kost jammer genoeg wel veel lucht... Zn 110 bar verbruikt.
Oh wat vet!! Wrakken zijn echt onwijs indrukwekkend!
Wil eigenlijk in Nederland de navigatie cursus gaan doen. :)
Of een andere vrouw zoeken hahaha

Nope.. gedoken in de Beldert. Ben je daar wel eens geweest? Toch nog 53min volgehouden. Kou kost jammer genoeg wel veel lucht... Zn 110 bar verbruikt.
@Claire

Ben je nog vrij? :p

Ik heb jaren wrakken gezocht op de Noordzee. Heel gaaf. En daarna is alles in Nederland saai. En het kost extreem veel tijd. Een dag Noordzee is heel vroeg opstaan. Vroeg aan boord. Laat terug en dan twee duiken als de kentering en het weer het toestaan.

De Beldert ken ik alleen van de winkel. Zelf nooit gedoken, maar zag er wel aardig uit qua zicht. Licht een cockpit toch?

Ik heb jaren wrakken gezocht op de Noordzee. Heel gaaf. En daarna is alles in Nederland saai. En het kost extreem veel tijd. Een dag Noordzee is heel vroeg opstaan. Vroeg aan boord. Laat terug en dan twee duiken als de kentering en het weer het toestaan.

Hahaha ja dat is het nadeel als je steeds extremer wil gaan duiken. Toch staat het nog wel op m'n lijstje. Duik net een jaar, dus nog genoeg te leren voor ik gekke kunsten ga uithalen.
Deep dive cursus was ook wel super vet!

De Beldert ken ik alleen van de winkel. Zelf nooit gedoken, maar zag er wel aardig uit qua zicht. Licht een cockpit toch?
Ja klopt! Nog even van binnen bekeken en door het ruim van een boot geweest.
Zicht was top vandaag! En veel klein grut wat er rond zwom. Nog een snoek net naast m'n hoofd langs zien zwemmen :roflol:

Hahaha ja dat is het nadeel als je steeds extremer wil gaan duiken. Toch staat het nog wel op m'n lijstje. Duik net een jaar, dus nog genoeg te leren voor ik gekke kunsten ga uithalen.
Deep dive cursus was ook wel super vet!

Ja klopt! Nog even van binnen bekeken en door het ruim van een boot geweest.
Zicht was top vandaag! En veel klein grut wat er rond zwom. Nog een snoek net naast m'n hoofd langs zien zwemmen :roflol:

Leuk hoor. Ik heb een jaar of twaalf met veel plezier en fanatiek gedoken. Heb zo ongeveer alle pasjes en brevetten. Ga zeker een keer kijken in Zeeland. De zeelandbrug is echt leuk. En de mooiste plek is goesse Sas. Als je een beetje kunt navigeren (gewoon kompas gebruiken, rechte lijn uit en terug) is dat denk ik we indrukwekkend de eerste keer.

Ik vond zelf nitrox, zoeken &bergen en rescue het meest waardevol. Navigeren was bij ons onderdeel van de brevetten en zoeken en bergen had geavanceerde navigatie. (Nouja, beetje). En als je echt goed wilt leren duiken moet je eigenlijk GUE fundamentals gaan doen.

Maargoed. Leuke hobby en ultiem ontspannen. Maar helaas voor mij nu ook wat saai geworden. Na meer dan honderd Noordzeeduiken en het vinden van onbekende wrakken is de rest alleen nog maar voorbereiding op de echt toffe duiken.

Laatst bewerkt:
Leuk hoor. Ik heb een jaar of twaalf met veel plezier en fanatiek gedoken. Heb zo ongeveer alle pasjes en brevetten. Ga zeker een keer kijken in Zeeland. De zeelandbrug is echt leuk. En de mooiste plek is goesse Sas. Als je een beetje kunt navigeren (gewoon kompas gebruiken, rechte lijn uit en terug) is dat denk ik we indrukwekkend de eerste keer.

Ik vond zelf nitrox, zoeken &bergen en rescue het meest waardevol. En als je echt goed wilt leren duiken moet je eigenlijk GUE fundamentals gaan doen.

Maargoed. Leuke hobby en ultiem ontspannen. Maar helaas voor mij nu ook wat saai geworden. Na meer dan honderd Noordzeeduiken en het vinden van onbekende wrakken is de rest alleen nog maar voorbereiding op de echt toffe duiken.
Nitrox heb ik al in the pocket!
Inmiddels 6 certificaten in een jaar behaald via SSI, did nog wat te gaan :) rescue e.d staat nog op m'n lijstje !
Bedankt voor de tips :)

Vorig jaar oktober naar Zeeland geweest. Een aantal duikers waren daar al jaren op zoek naar een zeepaardje. En deze mazzelaar hier vond er 1 binnen 15min hehe.
Hopelijk na de zomer nog weer een paar duiken in Zeeland!

Jammer. ! Gelukkig kan ik er nog heerlijk van genieten.

Sorry mensen voor het vervuilen van het topic.. dus wie heeft er nog voedsel gehad?

Nitrox heb ik al in the pocket!
Inmiddels 6 certificaten in een jaar behaald via SSI, did nog wat te gaan :) rescue e.d staat nog op m'n lijstje !
Bedankt voor de tips :)

Vorig jaar oktober naar Zeeland geweest. Een aantal duikers waren daar al jaren op zoek naar een zeepaardje. En deze mazzelaar hier vond er 1 binnen 15min hehe.
Hopelijk na de zomer nog weer een paar duiken in Zeeland!

Jammer. ! Gelukkig kan ik er nog heerlijk van genieten.

Sorry mensen voor het vervuilen van het topic.. dus wie heeft er nog voedsel gehad?

Het schijnt dat ze er tegenwoordig veel zitten.

De oven is bijna opgewarmd hier voor een extra grote pizza tonijn (met twee blikjes tonijn voor mij).

Ik heb thuis een kg pot pindakaas staan. Ik draaide deze steeds om, maar alsnog is de substantie helemaal hard geworden i.p.v. iet wat vloeibaar... Iemand suggesties om de pindakaas weer wat meer vloeibaar te maken? Olie kan helpen denk ik, maar vermijd liever de toevoeging van extra kcal aan de pindakaas.
Even au bain marie verwarmen?

Terug
Naar boven