- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
...is het ook eerder opgenomen, elk nadeel heb zn voordeel![]()
SMULLEN!
Het is alleen zo vloeibaar dat ik het beter kan drinken ipv met een lepel eten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...is het ook eerder opgenomen, elk nadeel heb zn voordeel![]()
SMULLEN!

Waarom is dat een voordeel? Dan verzadigd het dus minder goed. Als je het mij vraagt een nadeel....is het ook eerder opgenomen, elk nadeel heb zn voordeel![]()
En dan nog iets.....is het ook eerder opgenomen, elk nadeel heb zn voordeel![]()

voorbeeld, ik neem zelf ook weleens wat vloeibaarder, bv snelle suikers, zodat ik alweer sneller een volledige maaltijd kan nemen, die dan ook meer verzadigdWaarom is dat een voordeel? Dan verzadigd het dus minder goed. Als je het mij vraagt een nadeel.

klopt vooral vet vertraagt behoorlijk beide aspectenEn dan nog iets..
Snelheid van opname van voedingsstoffen is niet hetzelfde als de snelheid van de maaglediging. Wel scherp blijven Bossie.![]()
Volgende keer rietje mee 😂![]()
SMULLEN!
Ziet er goed uit! 😍Linzenstoofpot met rode bieten en falafel, garam masala, verse koriander, chiliflakes en zout![]()
Dankjewel! Smaakte ook goed. En...makkelijk en snel = altijd bonuspunten😂
De logica ontgaat mij hier even. Zal wel aan mij liggen.voorbeeld, ik neem zelf ook weleens wat vloeibaarder, bv snelle suikers, zodat ik alweer sneller een volledige maaltijd kan nemen, die dan ook meer verzadigd![]()
De logica ontgaat mij hier even. Zal wel aan mij liggen.
Verder vind ik je een fijne kerel hoor.![]()
Minder maagvulling idem als ik doe met frisdrank.De logica ontgaat mij hier even. Zal wel aan mij liggen.
In de bulk bij grote hoeveelheden aan calorieën kan een vloeibare maaltijd wel handig zijn!
Ja check. Ik kon het even niet plaatsen omdat ikzelf gerust 4500 kcals in vaste vorm opsnavel.

ik heb dan niet zo'n volle maag/verzadigd gevoel en kan dus weer sneller eten,De logica ontgaat mij hier even. Zal wel aan mij liggen.

Dag in dag uit 6k in vast voedsel weg werken gaat mijn maag en vertering op den duur tegen staan.Ja check. Ik kon het even niet plaatsen omdat ikzelf gerust 4500 kcals in vaste vorm opsnavel.![]()