Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet helemaal niks.......al 4 jaar niet meer hé?Deze moet je even uitleggen? Want ik weet wel hoe ik een eitje moet koken. Dus ja??
In je mooie achtertuin! lekker genoten dus.BBQ! Planning was 2 kipsaté, hamburger en rauwkost. Dochter gaf toch een paar stokbroodjes: 'Je hebt zoveel gedaan vandaag, deze kun je wel hebben'.![]()
dan heb je kruimeleieren met een smaakje 🤣🤣🤣
In de dop hè 🙃
volgende keer moet ik iets minder sambal doen

Hoe smaakt dat hem daarin dippen (verbaast mij niks als het lekker is
)Jij bent wel echt van de gezonde maaltijden eh?
Best goed te doenHoe smaakt dat hem daarin dippen (verbaast mij niks als het lekker is)
al ben ik geen moeilijke eter 
Inderdaad 95% van de tijd eet ik rijst of pasta met kip en wokgroenten als avondeten.
Ik dacht het al, 2boterhammen met kaas ertussen, dan nog een reep chocolade er tussen duwwen en in de broodrooster, raar maar wel lekker
Ik koop binnenkort een broodrooster en kom hier op terugIk dacht het al, 2boterhammen met kaas ertussen, dan nog een reep chocolade er tussen duwwen enin de broodrooster, raar maar wel lekkee

Als je eieren op voorhand kookt en bewaard in de koelkast, krijg ik altijd last van stinkende eieren... Iemand die een remedie hiervoor heeft?
Inb4; alle eieren alvast opeten ga ik niet doen.![]()
Bij die eieren wordt de schil gecoat om hem luchtdicht te maken.Buiten de koelkast bewaren? Dat doen ze immers ook met die voorgekookte paaseieren in de supermarkt?