- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja en op de vloer in de keuken.

wat is dit voor insane kwaliteit? lijkt wel een foto uit een food magazineSoort van fish and chips met tomatensalade op de achtergrond.
![]()

Gemaakt met de Galaxy S9 op voedselstand, dan krijg je wel mooie shots. Mijn vriendin heeft de S10+ en die kwaliteit is écht nog een stuk beter.wat is dit voor insane kwaliteit? lijkt wel een foto uit een food magazine![]()
Voedselstand wtf hahaGemaakt met de Galaxy S9 op voedselstand, dan krijg je wel mooie shots. Mijn vriendin heeft de S10+ en die kwaliteit is écht nog een stuk beter.
Waar is de saus
Ja op ei doe ik geen saus meer enkel kruiden.

Ik hou helemaal niet van ijs, op softijs na. Aangezien ik t altijd koud heb. Maar met dit weer...ja en nu ik deze gehad heb ben ik "om".jou 2e/vorig leven is een ijsbeer of sow 🥶er hangt een druppel aan.......snel!!

Dit was samen met het diner gisteravond mijn enige cheat voorlopig dus heb er wel van genoten

Alvast gefeliciteerdMijn dochter is donderdag jarig, dus dat wordt mijn cheat van de komende tijd![]()