- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Het ziet er allemaal prachtig uit maar ik denk dat ik er niets van lust

(op de wijn na dan vanzelfsprekend)
zelf gekookt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ziet er allemaal prachtig uit maar ik denk dat ik er niets van lust

Hangt er vanaf wat je lust, duif, zeetong, schelvis.Het ziet er allemaal prachtig uit maar ik denk dat ik er niets van lust
(op de wijn na dan vanzelfsprekend)
zelf gekookt?
Duif kust ik welHangt er vanaf wat je lust, duif, zeetong, schelvis.
Nee, had geen zin om te koken dus we zijn iets uit gaan eten.
De wijn was uitmuntend één van de beste Chenin wijnen ooit geproefd.
Iets voor @LM .
van vis niet zo een fan, maar toch kan het soms wel smaken als het echt goed gemaakt is. In de goedkopere restaurants is dit maar zelden, dan gok ik meestal op iets simpel 
Ziet er fantastisch uit! Wijn op het verlanglijstje gezet.
Dit is zeker geen duur restaurant.Duif kust ik welvan vis niet zo een fan, maar toch kan het soms wel smaken als het echt goed gemaakt is. In de goedkopere restaurants is dit maar zelden, dan gok ik meestal op iets simpel
![]()
Dat is inderdaad niet gek voor van die mooie bordjesDit is zeker geen duur restaurant.
5 gangen voor 65 euro.
Sommige vragen gewoon teveel.
Maar snap je zeker. Het gros ligt veel hoger voor deze kwaliteit.
Ziet er top uit. Neem aan dat dit een kwaliteitrestaurant was? Just for info, aan wat voor ordegrootte moet ik dan denken qua kosten? Eens zien of zoiets binnen mijn budget past.
Zeker welkom!Ziet er fantastisch uit! Wijn op het verlanglijstje gezet.
Kom wss binnenkort even bij je kletsen voor wat restaurant tips.
65 euro voor de hapjes en 5 gangen. Exclusief water en wijn. Dat maak je dan weer zo duur als je zelf wilt uiteraard.Ziet er top uit. Neem aan dat dit een kwaliteitrestaurant was? Just for info, aan wat voor ordegrootte moet ik dan denken qua kosten? Eens zien of zoiets binnen mijn budget past.
Goed te doen nog.65 euro voor de hapjes en 5 gangen. Exclusief water en wijn. Dat maak je dan weer zo duur als je zelf wilt uiteraard.
Denk dat ze 14/20 scoren in de Gault millau dat is zeker goede kwaliteit.
Ze bieden aangepaste wijnen aan per glas.Voordeel als je niet drinkt, maar bij zo'n diner kan zelfs ik een glas wijn lastig afslaan. Overigens ben ik simpel en vind ik tafelwijn vaak goed genoeg.
Oke, maar als je met meerdere personen bent kun je wellicht beter een fles bestellen? Of is het echt bij iedere gang een toepasselijke geselecteerde wijn? Ik bob wel trouwens.Ze bieden aangepaste wijnen aan per glas.
Deze komen van leveranciers die me zeker niet onbekend zijn en allemaal gegarandeerd staan voor kwaliteit.
Per glas tussen de 5.5 a 8 euro.
er zijn ook aangepaste niet alcoholische dranken.
Maar that's not my cup of tea.
Die Fanta is zero toch? Overigens gewoon water zo te zien.
Klopt is water visite dronk FantaDie Fanta is zero toch? Overigens gewoon water zo te zien.
Die is inderdaad gekozen en passend bij het gerecht.Oke, maar als je met meerdere personen bent kun je wellicht beter een fles bestellen? Of is het echt bij iedere gang een toepasselijke geselecteerde wijn? Ik bob wel trouwens.
Welk restaurant is dit? Lijkt mij niet gek voor deze prijs.
Wil weer eens kwaliteit proeven.
Is mij te zweverig![]()
Welkom bij Het Vliegend Tapijt
Bij ons kom je tafelen in een losse en gezellige sfeer. Felix creëert zijn gerechten vanuit zijn buikgevoel met seizoensproducten uit de regio.hetvliegendtapijt.be
Jij raakt niet eens van de grond.