ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Naar wat smaakt die rocky whey eigenlijk? Sommige smaken van whey heb ik totaal geen idee wat te verwachtenKwark water chocopoeder Rocky whey........
Voor kost best lekker

Geen flauw idee wel machtig of dat komt door mijn samenstelling hij is iig wel lekker.Naar wat smaakt die rocky whey eigenlijk? Sommige smaken van whey heb ik totaal geen idee wat te verwachten![]()

Dit, dit zijn zo mijn lievelingsontbijtjes <3
Als er Rocky Road bedoeld wordt... dan vind ik die van Bulkpowders naar choco-rozijn smaken.Naar wat smaakt die rocky whey eigenlijk? Sommige smaken van whey heb ik totaal geen idee wat te verwachten![]()
Idd dieAls er Rocky Road bedoeld wordt... dan vind ik die van Bulkpowders naar choco-rozijn smaken.
Ok bedankt. Zie net dat rocky road een soort van cake is met chocola, noten en marshmallows. Ik veronderstel dat het daar dan naar moet smakenAls er Rocky Road bedoeld wordt... dan vind ik die van Bulkpowders naar choco-rozijn smaken.

De cake is meer biscuit/koek. Soms met noten, niet altijd. Rozijnen en marshmellows standaardOk bedankt. Zie net dat rocky road een soort van cake is met chocola, noten en marshmallows. Ik veronderstel dat het daar dan naar moet smaken![]()

Lijkt alleszins niet slechtDe cake is meer biscuit/koek. Soms met noten, niet altijd. Rozijnen en marshmellows standaard![]()

Heb ze een paar keer zien liggen bij de Plus Markt - serieus lekker!

ga je mee ons winterdipje laten verdwijnen in curaçao?
Gedverpielekes (ja, ik ga mijn mond al spoelen). Droge gekookte aardappels, trauma aan overgehouden.