Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe heet die ovenkoek?Mmm, al die vleesjes.
Verse ovenkoek, smaakt het best met goede hazelnootpasta en pindakaas.
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heet die ovenkoek?Mmm, al die vleesjes.
Verse ovenkoek, smaakt het best met goede hazelnootpasta en pindakaas.
![]()
![]()
Zonder aardappelen of rijst is het eten niet meer wat het was

1 ding is een feit, Turkse keuken helpt je wel maar dan is het gewoon dirty bulking to the bone.börek/çörek mag ook. Zo lang we maar onder ons onderhoud blijvenNiet de beste macro’s maar dat is een ander verhaal.
Doen we toch allemaal..gedeelde smart is halve smart. 😅🤣Ik had de keuze tussen witte bonen soep, losse uien en augurk, rijst met cacik maar heb gekozen wat je hierboven ziet, ik bewaar eerstgenoemde voor morgen, dit noemde ik in het verleden de powermeal voor als ik een kater had maar na je training gaat het er ook lekker in. Je stinkt wel een uur in de wind.
.Ik had de keuze tussen witte bonen soep (op zijn Turks), losse uien en augurk, rijst met cacik (Tzatziki) maar heb gekozen wat je hierboven ziet, ik bewaar eerstgenoemde voor morgen, dit noemde ik in het verleden de powermeal voor als ik een kater had maar na je training gaat het er ook lekker in. Je stinkt wel een uur in de wind.
geen goed idee als je nog moet trainen!Bijna het zelfde haha
Is stoofvlees.