MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Na 2 redelijke binge dagen...

Bijlagen

• 79C0078D-A8B8-4E2A-8A8E-62A704EFCE1F.jpeg
    79C0078D-A8B8-4E2A-8A8E-62A704EFCE1F.jpeg
    181,2 KB · Weergaven: 83
En de laatste maaltijd , heel lang geen pompoen gegeten, best lekker

Bijlagen

• 7D5EFC2A-4E57-419E-86EF-37BF95A4072F.jpeg
    7D5EFC2A-4E57-419E-86EF-37BF95A4072F.jpeg
    178 KB · Weergaven: 87
  • F5C0B27E-005D-4F29-874C-5751A4CD3134.jpeg
    F5C0B27E-005D-4F29-874C-5751A4CD3134.jpeg
    143,9 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
15990705510248108497236621213420.jpg

Denk neem nog even een bak pepernoten, kon nog wel wat cals hebben. Kom je toch van een koude kermis thuis als je ze op de weegschaal gooit, damn wat weinig volume en veel cals...
Hoe denk je dat de Nederlandse bevolking zo dik geworden is? :P

Ondertussen geven ze de good old boterham en aardappel de schuld.. :roflol:
Oja en de hele levensmiddelenindustrie, E-nummers en genetische modificatie.
Het ligt natuurlijk niet aan die wekelijkse patatdag, bakje chips 's avonds, glaasje wijn..

OT: ik mijd dit soort voeding zoveel mogelijk. Zonde van de kcals. Die spaar ik dan op voor Sinterklaasavond, en dan komt er geen keukenweegschaal in de buurt. :roflol:

Het ligt natuurlijk niet aan die wekelijkse patatdag, bakje chips 's avonds, glaasje wijn..

OT: ik mijd dit soort voeding zoveel mogelijk. Zonde van de kcals. Die spaar ik dan op voor Sinterklaasavond, en dan komt er geen keukenweegschaal in de buurt. :roflol:

Ik hanteer het 80/20 principe, vreet de hele dag beetje brinta, brood, eieren, (pinda)kaas, noten, andere zuivel, stukken fruit, vlees, groenten, dan neem ik eigenlijk best wel vaak een handje Japanse mix, chips, noem het maar op. Écht max 300cal per dag :). In de cut die ik hiervoor heb gedaan was dat eigenlijk niet te doen, maar nu gelukkig wel :D.

Ik hanteer het 80/20 principe, vreet de hele dag beetje brinta, brood, eieren, (pinda)kaas, noten, andere zuivel, stukken fruit, vlees, groenten, dan neem ik eigenlijk best wel vaak een handje Japanse mix, chips, noem het maar op. Écht max 300cal per dag :). In de cut die ik hiervoor heb gedaan was dat eigenlijk niet te doen, maar nu gelukkig wel :D.
Gewoon doet wat goed voelt en werkt. :thumbup:

Ik zou dus niet een klein handje pepernoten kunnen eten. Dan gaat de zak op. Daarom doe ik het dus gewoon helemaal niet. :)

Altijd denk ik dan aan een kennis die dan periodes de koolhydraten schrapt, want daar wordt ze dik van. Geen brood, geen pasta, geen aardappelen, maar wel koekjes bij de koffie, zonder welke het niet gezellig schijnt te zijn....

Wat een armoedige hoeveelheid. Als ik ze eet is het meestal per zak.

Altijd denk ik dan aan een kennis die dan periodes de koolhydraten schrapt, want daar wordt ze dik van. Geen brood, geen pasta, geen aardappelen, maar wel koekjes bij de koffie, zonder welke het niet gezellig schijnt te zijn....
Heel herkenbaar. Lekker de schuld van je overgewicht externaliseren. Voelt veel beter dan de verantwoordelijkheid ervan aan je eigen gedrag wijten.

Terug
Naar boven