Ectopiraat
Cool Novice
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Ja melk kefir is best lekker. Goed voor de darmflora wordt gezegd.Melkkefir denk ik? Ik heb jaren zelf waterkefir 'gebrouwen' 😃
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja melk kefir is best lekker. Goed voor de darmflora wordt gezegd.Melkkefir denk ik? Ik heb jaren zelf waterkefir 'gebrouwen' 😃

Dat was het zeker haha
Ja klopt. Schijnt te werken als probiotica!Ja melk kefir is best lekker. Goed voor de darmflora wordt gezegd.
is dat de low caloriebar van B&F?
Hahahaha, grappig, bij mij sinds ontdekking van dit forum ook niet meerNEE. Hier komt B&F niet (meer) in huis.
Is de high protein bar van @XXL Nutrition .
Alles nu aan het opmaken wat ik in huis heb. Zal wel mindfuck zijn, maar zelfs t eiwitpoeder vind ik opeens mierzoet (?!)
) Ik herkende m als dusdanigKlotedingen, maar ik heb het gered...zonder kruidnoten van de markt gekomen en uit de AH.. #strijder
NEE. Hier komt B&F niet (meer) in huis.
Is de high protein bar van @XXL Nutrition .
Bij mij in de gym wordt juist XXL afgekraakt en hebben ze alles van House of Nutrition (voorheen M Double You).Hahahaha, grappig, bij mij sinds ontdekking van dit forum ook niet meerAlles nu aan het opmaken wat ik in huis heb. Zal wel mindfuck zijn, maar zelfs t eiwitpoeder vind ik opeens mierzoet (?!)
Heb die highprotein van XXL ook, cookies, die vind ik top trouwens! Nouja, om een lang verhaal kort te maken (ik lijk wel een vrouw) Ik herkende m als dusdanig