AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik moest dat Benco spul echt even googlen. Nu ik de verpakking zie, herken ik het wel, maar ik het het volgens mij nooit gehad (of het heeft bar weinig indruk gemaakt).

Mis ik iets of is mijn variant van cacaopoeder met de nodige zoetstof en soms wat vanille aroma van dr Oetker enigszins vergelijkbaar? De voedingswaarde van cacaopoeder is in ieder geval beter dan Benco zag ik. Ik gebruik per keer een gram of 10/15 dus heel veel maakt dat niet uit, maar toch.

Op aanraden van @Japio heb ik pure cacao poeder gekocht. Voor zo'n 5 gram ben je maar 16 kcal kwijt. Zeker een aanrader!

Preworkout Meal
8416B639-466C-4E88-AA44-06810006FF2D.jpeg

:roflol:

Ik moest dat Benco spul echt even googlen. Nu ik de verpakking zie, herken ik het wel, maar ik het het volgens mij nooit gehad (of het heeft bar weinig indruk gemaakt).

Mis ik iets of is mijn variant van cacaopoeder met de nodige zoetstof en soms wat vanille aroma van dr Oetker enigszins vergelijkbaar? De voedingswaarde van cacaopoeder is in ieder geval beter dan Benco zag ik. Ik gebruik per keer een gram of 10/15 dus heel veel maakt dat niet uit, maar toch.
Wellicht komt dat overeen. Ik eet geen bus Benco per week dus ga me alles behalve drukmaken over gezonder of extra kcal ;)

Wie zegt dat ik zou willen komen?

Diner: beef stroganoff met capellini.

IMG_20200908_190546.jpg
Was een aanname, ik dacht dat je het wel leuk zou vinden mede-DBB'ers te leren kennen. Ik vind die meets veel toevoegen en leuk; soms heb je toch een compleet ander beeld dan hoe iemand IRL is en je leert zo mensen een beetje kennen.

Was een aanname, ik dacht dat je het wel leuk zou vinden mede-DBB'ers te leren kennen. Ik vind die meets veel toevoegen en leuk; soms heb je toch een compleet ander beeld dan hoe iemand IRL is en je leert zo mensen een beetje kennen.

Zou zeker leuk zijn, maar niet "ik ga er zes uur voor rijden"-leuk imo.
Als het binnen België zou zijn, en er is best wat interesse zou ik het (misschien) overwegen.

Zou zeker leuk zijn, maar niet "ik ga er zes uur voor rijden"-leuk imo.
Als het binnen België zou zijn, en er is best wat interesse zou ik het (misschien) overwegen.
in voor belgie, als @Kathlinoo ook komt. als ik mijn vriendin zo ver krijg dat ze vrij neemt, pakken wij gewoon weer een hotel.
anders samen met @Portonia1 in de familie kamer.

Terug
Naar boven