Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik geloof dat ik de sambal voor mietjes heb dan.. schaam me er niet voor, ik kan niet zo goed tegen pittigheid :o
Niet erg toch, ieder z'n ding. Je zou eens sambal badjak, Manis of trassi moeten proberen. Niet heel pittig, maar veel smaakvoller dan oelek. (Wel wat meer suiker en kcal.)

Dat er nog tomatensaus in zit en je dat met je vinger 'uitlepelt' en heerlijk jezelf openhaalt. Ach ja, beter dan met je tong iets uitlikken van blik. :P
Iets met ezels en stenen..gaat voor mij niet op. Zit onder de littekens van de kaasschaaf, oven, koekenpan en haal regelmatig mn tong open. Ach ja, sommige mensen leren het gewoon nooit. Of heel laat🤣

• Like
Waarderingen: BB_
15999103609675861696397386942639.jpg

Brunch 😋

Voor macro-friendly toetjes moet je even de fluff hier opzoeken (o.a. door @Onit en is ook ooit een filmpje van de vriendin van @Jwdoetookmee geweest (ben haar forumnaam even kwijt)).
Zoek vooral wat blender recepten. Die fluff van Lotte heb ik wel eeens gehad maar was echt een teringwerk en heb geen keukenmachines.e

Zoek vooral wat blender recepten. Die fluff van Lotte heb ik wel eeens gehad maar was echt een teringwerk en heb geen keukenmachines.e
Oke, zelf geen ervaring mee, maar even snel gegoogled:

Whey+vloeistof+bevroren fruit geeft ongeveer hetzelfde resultaat en kost echt geen moeite. Pak zelf vaak 50gram whey, 200-300ml kokosmelk en 100 gram aardbeien.

Toevallig nu aan het maken, ik doe 150g bevroren aardbei , 150ml water, zoetstof, 20g casseine eiwit en 4 ijsblokjes eerst in de blender. Daarna +-5 minuten met keukenmachine waarvan de laatste minuut ik ong halve theelepel xanthamgom toevoeg. Tis een beetje experimenteren om ideaal te krijgen. Duurde bij mij ook een paar x

Terug
Naar boven