AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Heb je die butterchicken zelf gemaakt? Zo ja hoooee? :D
Niet helemaal. :P
1601840960606753779368358969043.jpg
Heb zelf kipfilet, ui, kokosmelk en crème frêche toegevoegd. En wat kruidiger gemaakt:
Gember, komijn, koriander, kardemom, kurkuma, kaneel, kruidnagel, habanero peper (of adjuma), paprika, en witte en cayenne peper.

Niet helemaal. :P
1601840960606753779368358969043.jpg
Heb zelf kipfilet, ui, kokosmelk en crème frêche toegevoegd. En wat kruidiger gemaakt:
Gember, komijn, koriander, kardemom, kurkuma, kaneel, kruidnagel, habanero peper (of adjuma), paprika, en witte en cayenne peper.

Niceee, dat gaan we eens testen! 👌

Idem hier. Zondag Chinees dag. Tot buikpijn aan toe.
Dat is Indonesisch zo te zien, halen veel Nederlanders door elkaar. Babi Pangang, Foe Yong Hai, nasi goreng, rendang, sajor lodeh, etc. Zijn allemaal Indonesische gerechten.

Dat is Indonesisch zo te zien, halen veel Nederlanders door elkaar. Babi Pangang, Foe Yong Hai, nasi goreng, rendang, sajor lodeh, etc. Zijn allemaal Indonesische gerechten.
Nee hoor. Nederlandse Chinees: Door Chinese immigranten ontwikkeld concept, gebasseerd op de Indonesische keuken. Dat is iets anders dan Indonesisch.

Laatst bewerkt:
Ik ben al jaren dan van mijn airfryer. Top ding. Koop vooral de grootste en van Philips.

Echt een van onze favoriete keukenapparaten. Het is een kleine en hele goede oven.

Jij bent waarschijnlijk de enige die het zo associeert. Een gemiddelde Nederlander snapt wat ik met Chinees bedoel.

Terug
Naar boven