- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier. Zondag Chinees dag. Tot buikpijn aan toe.
Dat is Indonesisch zo te zien, halen veel Nederlanders door elkaar. Babi Pangang, Foe Yong Hai, nasi goreng, rendang, sajor lodeh, etc. Zijn allemaal Indonesische gerechten.Idem hier. Zondag Chinees dag. Tot buikpijn aan toe.
en? Ik had laatst een flesje ervan en die vond ik niet best. De kwark daarentegen wel
Dit is de kwark, iets verdund, in een zakje. Die flesjes zijn niks nee.en? Ik had laatst een flesje ervan en die vond ik niet best. De kwark daarentegen wel
Johnny de boer 2 jijKippendijen van de welbekende forum leverancier.
Spruiten, pompoen en pasta.![]()
![]()
Nee hoor. Nederlandse Chinees: Door Chinese immigranten ontwikkeld concept, gebasseerd op de Indonesische keuken. Dat is iets anders dan Indonesisch.Dat is Indonesisch zo te zien, halen veel Nederlanders door elkaar. Babi Pangang, Foe Yong Hai, nasi goreng, rendang, sajor lodeh, etc. Zijn allemaal Indonesische gerechten.

Nop die moet ik nog bestellen. Ben nog niet helemaal zeker.
Jij bent waarschijnlijk de enige die het zo associeert. Een gemiddelde Nederlander snapt wat ik met Chinees bedoel.Dat is Indonesisch zo te zien, halen veel Nederlanders door elkaar. Babi Pangang, Foe Yong Hai, nasi goreng, rendang, sajor lodeh, etc. Zijn allemaal Indonesische gerechten.
bami pang pang pasta/rijstJij bent waarschijnlijk de enige die het zo associeert. Een gemiddelde Nederlander snapt wat ik met Chinees bedoel.

Pasta?bami pang pang pasta/rijst
foe yong hai rijst/pasta
Soepje er bij en klaar bij de Chinees![]()

Bami lol foutje

Zekel snapte ik wat je elmee bedoelde. Sambal bij?Jij bent waarschijnlijk de enige die het zo associeert. Een gemiddelde Nederlander snapt wat ik met Chinees bedoel.