XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

E9AC27EF-2B73-45E4-9B06-491C0B410A8F.jpeg

200gr kip,100gr zilvervliesrijst met koriander.
Paprika ui peper en spruiten
Sambal badjak, ketjap, sojasaus
20201014_175001.jpg
Welke badjak gebruik je? Had gisteren voor de 1e keer de extra hete van koeningsvogel geprobeerd. Qua smaak erg lekker, vanochtend iets minder lekker🤭

Welke badjak gebruik je? Had gisteren voor de 1e keer de extra hete van koeningsvogel geprobeerd. Qua smaak erg lekker, vanochtend iets minder lekker🤭
Hahahhaa
Dit is sambalsaus van Javaans restaurant Groningen. Ingrediënten lijken qua samenstelling t meest op badjak, maar is pittiger dan normale badjak. Echt super lekker.

Roerbakje op z'n Italiaans met tomatenpuree en kruiden en kaas en olijven, kappertjes, artisjokken enzo. Vegan schnitzel (moet gelijk weer denken aan Lubach).
IMG_20201014_211153.jpg

Die heb ik standaard. Is overigens niet zo pittig, wel lekker. fl**ker er meestal een adjuma of madame Jeanette door voor pittigheid . Nooit last op het toilet gehad.

In principe kan je alle soorten gebruiken. Beste is vers van de molen, ivm de bacteriën die dan nog om de korrels zitten.

Het ene meel/bloem zal moeilijker te voeden zijn dan de andere. Zelf heb ik nu tarwebroden. Gaat tot nu toe goed.

Roggemeel schijnt het makkelijkst te zijn.

Jaa, zoiets had ik ook ergens gelezen inderdaad. Zelf ben ik wel fan van volkoren speltmeel als starter of een mix van een deel volkoren spelt en een deel sterk (wit)broodmeel, zolang er maar lekker veel eiwitjes per 100 gram in zitten.
Ik kijk uit naar het resultaat van je brood!:D

• Heart
Waarderingen: Onit
Die heb ik standaard. Is overigens niet zo pittig, wel lekker. fl**ker er meestal een adjuma of madame Jeanette door voor pittigheid . Nooit last op het toilet gehad.
Heb ik ook nooit last van eigenlijk, hoe pittig ik ook eet.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven