- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hallo zeg!! Ziet er wel érg goed uit. Best met je te doen...nóg 2 dagen🤪🤤🤤
Welke badjak gebruik je? Had gisteren voor de 1e keer de extra hete van koeningsvogel geprobeerd. Qua smaak erg lekker, vanochtend iets minder lekker🤭200gr kip,100gr zilvervliesrijst met koriander.
Paprika ui peper en spruiten
Sambal badjak, ketjap, sojasaus
![]()
HahahhaaWelke badjak gebruik je? Had gisteren voor de 1e keer de extra hete van koeningsvogel geprobeerd. Qua smaak erg lekker, vanochtend iets minder lekker🤭
Vast geen 90+% en gluten/lactose/pindavrij...

Zou mij toch even een zorg zijn
(80 procent volgens mij)I know... maar zoek naar een betaalbaar alternatiefZou mij toch even een zorg zijn(80 procent volgens mij)

Die heb ik standaard. Is overigens niet zo pittig, wel lekker. fl**ker er meestal een adjuma of madame Jeanette door voor pittigheid . Nooit last op het toilet gehad.Welke badjak gebruik je? Had gisteren voor de 1e keer de extra hete van koeningsvogel geprobeerd. Qua smaak erg lekker, vanochtend iets minder lekker🤭
In principe kan je alle soorten gebruiken. Beste is vers van de molen, ivm de bacteriën die dan nog om de korrels zitten.
Het ene meel/bloem zal moeilijker te voeden zijn dan de andere. Zelf heb ik nu tarwebroden. Gaat tot nu toe goed.
Roggemeel schijnt het makkelijkst te zijn.

Heb ik ook nooit last van eigenlijk, hoe pittig ik ook eet.Die heb ik standaard. Is overigens niet zo pittig, wel lekker. fl**ker er meestal een adjuma of madame Jeanette door voor pittigheid . Nooit last op het toilet gehad.
Die heb ik standaard. Is overigens niet zo pittig, wel lekker. fl**ker er meestal een adjuma of madame Jeanette door voor pittigheid . Nooit last op het toilet gehad.
Ik heb nooit pedis gegeten, vond chilisaus al vaak scherp. Misschien is het nog gewenning.Heb ik ook nooit last van eigenlijk, hoe pittig ik ook eet.