AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Eerste poging Greg Doucette pizza. Kon geen vet vrije kaas vinden dus calorieën kunnen nog lager. Nu maar 400
6A3946B7-F221-4D68-B68A-0D836EB18E75.jpeg

Pannenkoeken met stroop is bazenontbijt voor de shoot. Déjà vu. Moest er 8 met bacon en een bizarre lading stroop wegwerken de ochtend voor de wedstrijd, droop er aan alle kanten af .:roflol: enjoy en succes!!
Ik heb er 5 gehad. Heerlijk :heart:
Zometeen nog wat rijstwafels met jam en pindakaas en 1 uur vantevoren heb ik nog een muffin.

Rijstwafel +pindakaas +stroop :) gouden combi

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb er 5 gehad. Heerlijk :heart:
Zometeen nog wat rijstwafels met jam en pindakaas en 1 uur vantevoren heb ik nog een muffin.
Nice Nice, deed ik ook. Wat ook kan helpen. Glaasje wijn (ofnl cognac of een destillaat ) uurtje voor de shoot, pure chocola, chillies.

Nice Nice, deed ik ook. Wat ook kan helpen. Glaasje wijn (ofnl cognac of een destillaat ) uurtje voor de shoot, pure chocola, chillies.
Can agree. Klein shotje drank met hoog % alcohol. Chocola en lekker veel chili.

Dat zal Wovano ook ongetwijfeld weten.

511FB4C4-C709-4844-90AE-CDCF9B721BE7.jpeg

De zuurdesem leeft weer @Japio. Eerste zuurdesem pannenkoeken zijn een feit.
904FB71A-C445-4641-9F1A-4F3350F38035.jpeg

Perfectie!

Choriatiki salade bestel ik standaard. Ik vind Griekse pasta, souzoeki en natuurlijk verse vis geweldig. Halloumi ook. De Griek in Nederland is wel.echt anders dan hier. Hier eet men veel vis, beperkt vlees en daarnaast veel andere gerechten. Dolmades gevulde paprika en tomaat zijn ook erg lekker. Moussaka op z'n tijd.
De courgette balls al geprobeerd?
Die zijn geniaal met olijfolie en tzatziki.

Roeren is altijd rechtsom:
Coronakoken met @apfelstrudel

Uitsmijter met bacon, tomaat, 2 rode chili's, 4 L eieren en paar plakken maaslander jong belegen. Op 3 verse plakken maïsbrood. Afgetopt met wat oregano.

Het was wel lang wachten op een nieuwe episode, eindelijk!

EDIT: methode mag nog wel wat uitgebreider worden beschreven

Terug
Naar boven