- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ik ben altijd teleurgesteld als ik een reactie zie van jou in dit topic, en er geen foto van een koek in staat
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben altijd teleurgesteld als ik een reactie zie van jou in dit topic, en er geen foto van een koek in staat
.Mee eens!
Ik ook...en dat met zo'n grote smoel😂Ik eet ook vaak met kinder bestek. Heb je er iets tegen?
En Google translate gaat ook niet altijd goed. Zonder mondkapje met translate bestelde ik in Tsjechië geheel per ongeluk een fles ipv een glas wijn. Ja, per ongeluk🙃Ik versta er geen reet van als ze Grieks lullen met ook nog eens een mondkapje op.
Zeg ik ook altijdEn Google translate gaat ook niet altijd goed. Zonder mondkapje met translate bestelde ik in Tsjechië geheel per ongeluk een fles ipv een glas wijn. Ja, per ongeluk🙃
Ook al voorgehad, echt niet om te lachen.
Tijdens de cut havermout of brinta met een theelepel. S avonds vaak met stokjes.
Tauge moet ik ook weer is vaker in mijn eten stoppen. Heerlijk
ziet er goed uitEn ik maar rijst met gehakt vreten
Doe je zelf

Oosters vaak met stokjes hier idd. Pap met een lepel tussen theelepel en normale lepel in😂 Sowieso altijd klein bestekTijdens de cut havermout of brinta met een theelepel. S avonds vaak met stokjes.
Ik heb 18 weken niet eens rijst en gehakt kunnen vreten, maar vnl koolvis, broccoli rijst, eieren en dat soort spul. Nu een weekje genieten... En actief blijven en sporten natuurlijk.

En dat voor maar 10 euro.
Jij bent ook geen échte ekto :/Ik heb 18 weken niet eens rijst en gehakt kunnen vreten, maar vnl koolvis, broccoli rijst, eieren en dat soort spul. Nu een weekje genieten... En actief blijven en sporten natuurlijk.![]()
Wel op de contestfoto's.