AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Leuk topic, ga het zeker volgen. Bij mijn gerecht hoeft geen recept bij haha maar is van 1,5u geleden om toch on topic te blijven:

95caa56d-78fc-47de-886c-9bb27c34f188.jpg

Leuke recepten! Lijkt me wel wat om uit te proberen :D Normaal nu ook kwark, maar staat buiten in het hok, ga die kouw nu niet trotseren.. caseine shake dan maar. :o

Dit zijn ook altijd mijn warme meals :D. Aanrader is trouwens om een beetje boter of olijfolie in je kom met rijst te doen ( eetlepel olijfolie ) daar je rijst aan toevoegen beetje roeren en kort aanbakken en dan je water + een bouillonblokje ( telt bijna geen kcals). En dan mooi laten uitkoken. Echt 10x zo lekker als gewone droge rijst. Als je de boter/olijfolie wil skippen doe je het gewoon met het bouillonblokje nog altijd een stuk beter dan droog.

2vifv49.jpg

Niet echt een foto van de maaltijd op bord, maar het was zeker smullen.

zoveel rijst :0 wat doet die hagelslag daar!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

goed topic, foto-verplichting erbij en tis heel anders dan 'wat eet je nu'

Haha, sinds ik ook IF doe, verbaas ik me werkelijk waar hoe kleinschalig sommige mensen eten, maar ik eet dan ook maar twee maaltijden in 5 uurtjes die all mijn macro's moet bevatten :)

Dit zijn ook altijd mijn warme meals :D. Aanrader is trouwens om een beetje boter of olijfolie in je kom met rijst te doen ( eetlepel olijfolie ) daar je rijst aan toevoegen beetje roeren en kort aanbakken en dan je water + een bouillonblokje ( telt bijna geen kcals). En dan mooi laten uitkoken. Echt 10x zo lekker als gewone droge rijst. Als je de boter/olijfolie wil skippen doe je het gewoon met het bouillonblokje nog altijd een stuk beter dan droog.

Maar wel transvetten helaas

• Topic Starter Topic Starter

Omnomnom[/QUOTE]

Very nice, oldschool style meal ftw! :D

Ook mooie hoeveelheden kip en rijst verderop :meal:

[quote="MeesterJ, post: 7243626"]goed topic, foto-verplichting erbij en tis heel anders dan 'wat eet je nu'[/QUOTE]

Mee eens!

[B]3 Ciabatta's, 2 belegd met biefblokjes+avocado+groenten, 1 belegd met kipomelet. Beetje ananas erbij.[/B]
[ATTACH=full]275738[/ATTACH]

[B]Grote schaal proteine fluff! Echt wonderbaarlijk hoe low-kcal maar belachelijk verzadigend het is.[/B]
[ATTACH=full]275739[/ATTACH]

[B]Overbelichtte foto van 3 tortilla's gevuld met ham, ui en overige groenten. + mosterd![/B]
[ATTACH=full]275740[/ATTACH]

Bijlagen

• IMG1814.jpg
    IMG1814.jpg
    71,8 KB · Weergaven: 215
  • IMG1768.jpg
    IMG1768.jpg
    71,4 KB · Weergaven: 222
  • IMG1562_zps0d1324ad.jpg
    IMG1562_zps0d1324ad.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 224
Super topic!

Heel mooi topic, zal vanaf nu ook maar eens wat foto's maken van wat ik zoals naar binnen schuif.

Zijn die cereals van bijvoorbeeld die junk sludge bowl geval ook van de lidl en low fat? Hoe reken je trouwens de kcal van bijv durum uit?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

JUNKDAG ;p

- 5 eieren
- pittige kaas
- yorkham
- oregano
- peper
- zout
- SAMBAL
- bodem van komkommer
- 4 bruine bollen ( helaas is t wit op de foto, greep mis)

Jammer dat mn ei uit de pan flikkerde.
22tjl.jpg

die proteine fluff ziet er goed uit.
op youtube gebruikt iedereen alleen caseïne maar zou dat ook met gewoon whey werken?

wie kookt er voor mij dan

Terug
Naar boven