MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Rijst met wokgroenten en kip.

uploadfromtaptalk1353438219494.jpg

Voor een of andere reden lukt het mij niet goed met whey; alleen met caseïne zoals je is opgevallen. En ook per merk caseïne kan het succes heel erg variëren. In het algemeen ben ik altijd succesvol geweest met de Micellar Casein van bodyenfitshop - ik heb ook een paar caseïne's gehad van andere merken waarmee het niet goed wilde opfluffen.

eigenlijk is die fluff dus gewoon opgeklopte casseine. want de een doet er melk door en de ander niet en sommige bessen maar sommige ook niet.
volgende keer maar casseine bestellen :)

On nice topic! Ik kook vrijwel altijd zelf en niks uit pakje! Zal eens kijken of ik een zooi foto's kan uploaden.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 20:46 ----------

naise foods! :)
krijg hier wel leuke ideetjes van!

• Topic Starter Topic Starter
Mooie meal pics weer! Keep em coming. Ben blij om te horen dat mensen inspiratie uit de topic halen, daar was ie voor bedoelt! :D

Nice filmpje Tricky

Je doet me een beetje aan Juji van Antoine Vaillant denken :p

Hehe, dat heb ik wel vaker gehoord! ;) Juji is een goede vriend van me, in 2009 hebben we samen een viking-gethematiseerd tricking filmpje opgenomen

http://www.youtube.com/watch?v=j24OBOzfCNw
(hier is hij het figuur met de rode "warpaint")

eigenlijk is die fluff dus gewoon opgeklopte casseine. want de een doet er melk door en de ander niet en sommige bessen maar sommige ook niet.
volgende keer maar casseine bestellen :)

Ja, ik vind de mix van caseïne + bessen ideaal voor een lowkcal meal - perfect voor cutfases. Ik blijf me erover verbazen over hoe vullend het is voor die kleine hoeveelheid kcal. In m'n huidige leanbulk maak ik er nog wel eens gebruik van op rustdagen, maar het is iig een challenge om een hele serving op te krijgen; zeker als ik het als beleg gebruik voor een zelfgemaakte kwarktaart. Maar het is altijd een challenge die ik maar al te graag aanga :D

Dit was gisteravond mijn laatste maaltijd (behalve kwark voor slapen)
Overigens 100% zelf gemaakt, I LOVE TO MAKE SUSHI!

Zalm + sushi rijst + Little gem + japanse eiermayo + zwarte sesamzaadjes

Mini cheatmeal :)

SUSH1 (2).jpg

SUSH1 (1).jpg

Laatst bewerkt:
Ik noem dat toch echt geen cheatmeals :o.

4 boterhammen met tonijn, tomaat en beetje chilisaus
2 boterhammen met 100gr kalkoenfilet en sambal badjak
2 boterhammen met 9 ei-eiwitten en 1 heel ei geroerbakken met boerenkool, komijn en 50gr kalkoenfilet
:meal:

IMG-20121121-00467.jpg

Dit was gisteravond mijn laatste maaltijd (behalve kwark voor slapen)
Overigens 100% zelf gemaakt, I LOVE TO MAKE SUSHI!

Zalm + sushi rijst + Little gem + japanse eiermayo + zwarte sesamzaadjes

Mini cheatmeal :)

Dit ziet er echt zalig uit! Alleen zou ik daar van 20+ portie nodig van hebben om verzadigd te raken.

Zou leuk zijn als je er ook recept bij doet, ziet er namelijk lekker uit allemaal!

Tortelini
Kip/mager gehakt (naar eigen smaak)
italiaanse groente
Pesto
kaas

Macro's geen idee. Niet janken maar vreten ;-)

Haha bedankt, maar als diabeet kan ik niet zomaar iets gaan vreten zonder dat ik daar tenminste de koolhydraten van weet ;)

4 boterhammen met tonijn, tomaat en beetje chilisaus
2 boterhammen met 100gr kalkoenfilet en sambal badjak
2 boterhammen met 9 ei-eiwitten en 1 heel ei geroerbakken met boerenkool, komijn en 50gr kalkoenfilet
:meal:

t*ring, 8 boterhammen, 150 gram vlees en zooitje eieren.
epic meal

Terug
Naar boven