crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een of andere reden lukt het mij niet goed met whey; alleen met caseïne zoals je is opgevallen. En ook per merk caseïne kan het succes heel erg variëren. In het algemeen ben ik altijd succesvol geweest met de Micellar Casein van bodyenfitshop - ik heb ook een paar caseïne's gehad van andere merken waarmee het niet goed wilde opfluffen.

Nice filmpje Tricky
Je doet me een beetje aan Juji van Antoine Vaillant denken![]()
Juji is een goede vriend van me, in 2009 hebben we samen een viking-gethematiseerd tricking filmpje opgenomeneigenlijk is die fluff dus gewoon opgeklopte casseine. want de een doet er melk door en de ander niet en sommige bessen maar sommige ook niet.
volgende keer maar casseine bestellen![]()

Dit was gisteravond mijn laatste maaltijd (behalve kwark voor slapen)
Overigens 100% zelf gemaakt, I LOVE TO MAKE SUSHI!
Zalm + sushi rijst + Little gem + japanse eiermayo + zwarte sesamzaadjes
Mini cheatmeal![]()
ziet er namelijk te gek uit, wil het zelf maken hehe.Zou leuk zijn als je er ook recept bij doet, ziet er namelijk lekker uit allemaal!

Ingredienten en macros pleaseziet er namelijk te gek uit, wil het zelf maken hehe.
Tortelini
Kip/mager gehakt (naar eigen smaak)
italiaanse groente
Pesto
kaas
Macro's geen idee. Niet janken maar vreten ;-)

4 boterhammen met tonijn, tomaat en beetje chilisaus
2 boterhammen met 100gr kalkoenfilet en sambal badjak
2 boterhammen met 9 ei-eiwitten en 1 heel ei geroerbakken met boerenkool, komijn en 50gr kalkoenfilet
![]()
Haha bedankt, maar als diabeet kan ik niet zomaar iets gaan vreten zonder dat ik daar tenminste de koolhydraten van weet![]()
valt wel mee, denk 1100kcal ofzot*ring, 8 boterhammen, 150 gram vlees en zooitje eieren.
epic meal