XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (7 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Zijn die cereals van bijvoorbeeld die junk sludge bowl geval ook van de lidl en low fat? Hoe reken je trouwens de kcal van bijv durum uit?

    Ik heb een aantal lowfat US cereals (o.a. shreddies en cheerios) besteld via http://www.usfoodz.nl/. Daarnaast haal ik idd lowfat cereals bij de lidl.

    In m'n calorieapp (MyNetDiary) staat een durum, dus die heb ik gewoon genomen. Ik ben vrij makkelijk met kcal tellen en ik werk goed op gevoel. Ik schat iets liever te hoog dan te laag in :)

    Awesome soufle Crasylegz!!! En mooie stapel DvO :D

    die proteine fluff ziet er goed uit.
    op youtube gebruikt iedereen alleen caseïne maar zou dat ook met gewoon whey werken?

    Voor een of andere reden lukt het mij niet goed met whey; alleen met caseïne zoals je is opgevallen. En ook per merk caseïne kan het succes heel erg variëren. In het algemeen ben ik altijd succesvol geweest met de Micellar Casein van bodyenfitshop - ik heb ook een paar caseïne's gehad van andere merken waarmee het niet goed wilde opfluffen.
     
    Ikzelf ben ook een grote fan van Protein Fluffs en maak ze meestal met Berry Blast (Caseine van B&F) en een bessen mix (uit de diepvries). Om een of andere reden lukt het me niet met bijvoorbeeld Chocolade Caseine en een banaan. Echt spijtig, want dat lijkt me wel lekker.
     
    Ik heb een aantal lowfat US cereals (o.a. shreddies en cheerios) besteld via http://www.usfoodz.nl/. Daarnaast haal ik idd lowfat cereals bij de lidl.

    In m'n calorieapp (MyNetDiary) staat een durum, dus die heb ik gewoon genomen. Ik ben vrij makkelijk met kcal tellen en ik werk goed op gevoel. Ik schat iets liever te hoog dan te laag in :)

    Awesome soufle Crasylegz!!! En mooie stapel DvO :D



    Voor een of andere reden lukt het mij niet goed met whey; alleen met caseïne zoals je is opgevallen. En ook per merk caseïne kan het succes heel erg variëren. In het algemeen ben ik altijd succesvol geweest met de Micellar Casein van bodyenfitshop - ik heb ook een paar caseïne's gehad van andere merken waarmee het niet goed wilde opfluffen.

    Oke bedankt! Als je aan het cutten bent wordt het denk ik wel wat moeilijker om zulke dingen te eten die je post ivm het aantal kcal, zeker op rustdagen.
    Moet je btw perse zo'n 'vaste' mixer hebben voor een fluff? Heb zelf namelijk alleen zo'n losse.
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt:
    Ikzelf ben ook een grote fan van Protein Fluffs en maak ze meestal met Berry Blast (Caseine van B&F) en een bessen mix (uit de diepvries). Om een of andere reden lukt het me niet met bijvoorbeeld Chocolade Caseine en een banaan. Echt spijtig, want dat lijkt me wel lekker.

    Weet dat dit wat OT is maar ben aan het zoeken geweest achter een degelijk recept, hoe maak jij ze?
     
    Zit dit te kijken en mijn window (IF) begint om 16:00:meal:
     
    Die Fluff wil ik wel eens proberen.
     
    Die Fluff wil ik wel eens proberen.

    Is ook echt supereasy: 3 ingrediënten in een kom en dan mixen voor 5 minuten. Ik heb hier een Kitchenaid ter beschikking, waardoor het nog makkelijker is. :D

    Edit: ik zet het trouwens meestal 1-2u in de koelkast/diepvries zodat het echt goed koud is en en dan vind ik het nog eens zo lekker.
     
    Laatst bewerkt:
    Is ook echt supereasy: 3 ingrediënten in een kom en dan mixen voor 5 minuten. Ik heb hier een Kitchenaid ter beschikking, waardoor het nog makkelijker is. :D

    Zou je dit omzeep helpen met een mixer? Ik heb namelijk enkel een staafmixer en geen kloppers
     
    Zou je dit omzeep helpen met een mixer? Ik heb namelijk enkel een staafmixer en geen kloppers

    Met een staafmixer krijg je het niet opgeklopt. Heb ik al geprobeerd.
     
    In, <3 eten :D
     
    brb epic rijstschotel maken
     
    Cker Nice! Allemaal.
    Topic.zou beter zijn als je ook.de.ingredienten erbij gooit en hoe te maken..
     
    Zal alvast gepost zijn, maar er is al zo'n topic
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/eet-26540/


    OT:
    34ep1ea.jpg




    edit: lol laat dit topic maar staan! In dit topic kan ik rechtstreeks een pic uploaden van mijn gsm. In dat andere topic gaat dit niet
     
    Laatst bewerkt:
    In deze video bespreek ik kort hoe je protein fluff maakt, zie 02:53
    http://www.youtube.com/watch?v=2zrwoYqCj6s

    Oke bedankt! Als je aan het cutten bent wordt het denk ik wel wat moeilijker om zulke dingen te eten die je post ivm het aantal kcal, zeker op rustdagen.
    Moet je btw perse zo'n 'vaste' mixer hebben voor een fluff? Heb zelf namelijk alleen zo'n losse.

    Op rustdagen eet ik zelf nauwelijks sugary foods en houd ik het grotendeels clean. Maar tijdens een cut/recomp approach maak ik wel degelijk gebruik van cereals en andere lekkernijen post workout :)

    En tenzij je 20 min wilt staan met zo'n mixer zou ik een vaste aanraden haha.

    Cker Nice! Allemaal.
    Topic.zou beter zijn als je ook.de.ingredienten erbij gooit en hoe te maken..
    Iets te veel werk om dat iedere x te doen. Als je een specifiek gerecht wilt weten; laat maar horen en ik probeer em met meer diepgang te omschrijven :) Voor nu volstaat een picture + korte omschrijving hah!
     
    die proteine fluff ziet er goed uit.
    op youtube gebruikt iedereen alleen caseïne maar zou dat ook met gewoon whey werken?

    Niet echt, dan wordt het veel minder dik. Dan zul je iets van Xanthan gum moeten toevoegen
    En zoals op het BB.com forum, don't pic quote plz:D
     
    Back
    Naar boven