- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar kun je wel een avondje mee vullen ....lekker dippen en zingenVan die dingen gemaakt die je in de likeur moet dopen, want anders breek je je tanden zo krokant dat ze zijn.
Met hazelnoten, amandelen en pure chocolade.
![]()
![]()
Doei.

Lekker. Goed excuus ook om te drinken, het sparen van je tanden.Van die dingen gemaakt die je in de likeur moet dopen, want anders breek je je tanden zo krokant dat ze zijn.
![]()
![]()
Doei.

He dit staat straks ook bij mij op t menu haha dus zelfs ik doe mee🤣🤣🤣Handig als je andere mee kan laten doen aan jou schema.
![]()
Wat is het? Ziet er goed uit!
Menenen/shakshuka, heerlijk!
Dit zou je eens kunnen proberen.
Geïmproviseerde shakshuka zoals @Sparks79 aanhaalde.
.Rond kerst en O&N ook maar eens voor het eerst die rode zee bevaren, kwam er steeds niet van.Geïmproviseerde shakshuka zoals @Sparks79 aanhaalde.
Is altijd anders omdat ik meestal de restjes erin gooi.
Deze keer: coppa , ui, knoflook, spinazie, tomatenstukjes, 2 ei, emmentaler, chili flakes, peterselie, Fleur de sel.
Mag het ook in de koffie?Van die dingen gemaakt die je in de likeur moet dopen, want anders breek je je tanden zo krokant dat ze zijn.
![]()
![]()
Doei.
Dat is het mooie; je kunt er van alles in kwijt wat je lekker vindt. Paprika, courgettes, aubergine, restjes vlees.Geïmproviseerde shakshuka zoals @Sparks79 aanhaalde.
Is altijd anders omdat ik meestal de restjes erin gooi.
Deze keer: coppa , ui, knoflook, spinazie, tomatenstukjes, 2 ei, emmentaler, chili flakes, peterselie, Fleur de sel.

Vooruit dan maar weer!

Likeur is alcohol met mierzoete meuk er doorheen die het verpest, voor mij dan.