- Waardering
- 2.440
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 30%
Rundvlees, magere riblappen om precies te zijn maar dan in kleine stukjes gesneden
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rundvlees, magere riblappen om precies te zijn maar dan in kleine stukjes gesneden
Mosterd?
Zeker
Wortelen op?
Nee, maar variatie is belangrijk
Hahaha helemaal mee eens
Ik vond 'm erg lekker, zeker gezien de macro's, heb alleen nog mara de vanille op. Ik had er nog wel wat speculaas doorheen gedaan en flavor drops. Ik vind trouwens de Skyr (vanille) van Lidl ook al erg lekker, maar deze pudding was wel voller en smaakte goed.
Had je nou de kwark of pudding? Je hebt namelijk ook een vanille pudding in deze weken...Ik vond 'm erg lekker, zeker gezien de macro's, heb alleen nog mara de vanille op. Ik had er nog wel wat speculaas doorheen gedaan en flavor drops. Ik vind trouwens de Skyr (vanille) van Lidl ook al erg lekker, maar deze pudding was wel voller en smaakte goed.
Ik heb de vanille pudding op. De andere liggen nog in de koelkast, chocolade pudding en peach-passion fruit kwark.Had je nou de kwark of pudding? Je hebt namelijk ook een vanille pudding in deze weken...
Staat erop of hij lactose arm is? (bij lactose arm zou ik het misschien nog proberen... liefst vrij maar dat zal hij wel niet zijn. )
Ik vroeg naar de kwarkIk heb de vanille pudding op. De andere liggen nog in de koelkast, chocolade pudding en peach-passion fruit kwark.

Zeker. Jouw vissaus was inderdaad erg lekker.Proef je t verschil? Of heb je de nieuwe Vissaus nog niet gebruikt?