AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Stamppot rauwe andijvie niet zoals "het hoort " 🤪
20210105_181052.jpg

Is dat die Lidl kwark? Hoe is die?
Ik vond 'm erg lekker, zeker gezien de macro's, heb alleen nog mara de vanille op. Ik had er nog wel wat speculaas doorheen gedaan en flavor drops. Ik vind trouwens de Skyr (vanille) van Lidl ook al erg lekker, maar deze pudding was wel voller en smaakte goed.

Hoop shizzle erdoor. O.a. vissaus, sambal badjak, adjuma, ketjap, gembersiroop, Aziatische kruiden en groenten en gemarineerde kip. :heart:
IMG_20210105_205111.jpgIMG_20210105_204121.jpg

Ik vond 'm erg lekker, zeker gezien de macro's, heb alleen nog mara de vanille op. Ik had er nog wel wat speculaas doorheen gedaan en flavor drops. Ik vind trouwens de Skyr (vanille) van Lidl ook al erg lekker, maar deze pudding was wel voller en smaakte goed.
Had je nou de kwark of pudding? Je hebt namelijk ook een vanille pudding in deze weken...
Staat erop of hij lactose arm is? (bij lactose arm zou ik het misschien nog proberen... liefst vrij maar dat zal hij wel niet zijn. )

Had je nou de kwark of pudding? Je hebt namelijk ook een vanille pudding in deze weken...
Staat erop of hij lactose arm is? (bij lactose arm zou ik het misschien nog proberen... liefst vrij maar dat zal hij wel niet zijn. )
Ik heb de vanille pudding op. De andere liggen nog in de koelkast, chocolade pudding en peach-passion fruit kwark.

Terug
Naar boven