ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kip kruiden, shoarma kruiden, BBQ kruiden, sate kruidenIemand tips voor kruiden?
![]()
Zo ff naar de Turk kip bestellen 🐵
Bek dichtKip kruiden, shoarma kruiden, BBQ kruiden, sate kruiden
Marineren is ook een idee. Hoe langer t intrekt hoe beter.Iemand tips voor kruiden?
![]()
Zo ff naar de Turk kip bestellen 🐵
Even off topic.... waarom zou je in de cut niet meer kunnen variëren?
Yes! Gewoon aardappel raspen, uitknijpen in een theedoek. Dan in een hete gietijzeren pan en vervolgens onder de grill in de oven. Ik druk het expres niet hard aan de pan waardoor ie lekker luchtig en knapperig wordt.IS dat Rosti onder dat eitje? Ziet er echt heerlijk knapperig uit!
IS dat Rosti onder dat eitje? Ziet er echt heerlijk knapperig uit!
Hash browns toch? Is toch iets anders dan rösti?Yes! Gewoon aardappel raspen, uitknijpen in een theedoek. Dan in een hete gietijzeren pan en vervolgens onder de grill in de oven. Ik druk het expres niet hard aan de pan waardoor ie lekker luchtig en knapperig wordt.
Bij een echt engels ontbijt zitten hasbrowns inderdaad. Dit is wel meer een rosti waarbij je de aardappel gewoon direct bakt. Als ik het goed heb bak je bij hasbrowns de losse stukjes aardappel eerst in olie gaar om er vervolgens koekjes van te vormen en die weer opnieuw te bakken.
Even off topic.... waarom zou je in de cut niet meer kunnen variëren?
Welke bakjes zijn dit?