- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb deze eens gehad toen die hier pas verkrijgbaar was, vond het toen niet heel bijzonder. Maar ze hebben 't recept onderhand ook wat aangepast dus zou 't nog eens een kans moeten geven denk ik.Probeerseltje. Na foto volgt
Edit experiment geslaagd, als je niet weet dat het Vega is proef je het niet.
Bovengemiddeld goede Vega burger, wel duur, 6euro, tis dat hij nu in de aanbieding was
![]()
![]()
![]()

Keer wat anders dan bloemkool en kipgehakt!Collega's hebben patat maar ik niet #dedication #ruggengraat #sticker![]()
Zit hier ook in doe oale junk dast dr bist
Raar beeld heb je toch van me
Post zo wel even screenshot 🤡
Ik zeg helemaal niks meer! Groetn thuus.
Stomen is top al ken ik dit apparaat niet. Ziet er opzich goed uit. Zorg dat t apparaat niet van plastic is omdat je dan schadelijke stoffen binnenkrijgt.Is dit wat?
![]()
RUSSELL HOBBS 19270-56 Steamer kopen? | MediaMarkt
Bestel de RUSSELL HOBBS 19270-56 Steamer bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooiwww.mediamarkt.nl
Te laat 😅Stomen is top al ken ik dit apparaat niet. Ziet er opzich goed uit. Zorg dat t apparaat t niet van plastic is omdat je dan schadelijke stoffen binnenkrijgt.
Je kan ook van die bamboo dim sum bakjes kopen om te stomen in een pan water
Ga even kijken of het wat is en dan kan ik later altijd nog een goeie kopenOp lange termijn zijn BPA, phthalaten en andere weekmakers niet heel goed voor je. Zuren en stoom kunnen het lekken van deze stoffen uit plastic bevorderen.
weekend zekerrrrrrrr (elk blikje is een boterham, dus een maaltijd)