ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie moest wie? Dat staat er gewoon standaard opWel een beetje zorgwekkend dat ze met koeienletters BROOD op het brood moeten schrijven zodat jij weet dat het brood is![]()
Als je hier niet buff van word, weet ik het ook niet meer.
Ya xdAls je hier niet buff van word, weet ik het ook niet meer.
Geen bijwerkingen die je ervaart?
Er is niet met de naald door de verpakking heen gegaan zoals vorige keer
Klopt de suikerwaarde wel wat op de verpakking staat of is er mee gesjoemeld?Er is niet met de naald door de verpakking heen gegaan zoals vorige keer

Ow!Klopt de suikerwaarde wel wat op de verpakking staat of is er mee gesjoemeld?![]()
Nice!Nieuw speelgoed gehaald, @apfelstrudel zal het wel herkennen. Uiteraard direct getest met stukje rib-eye. Yes I know, timer stond verkeerd, maar hee, eerste keer he.
![]()
![]()
Beviel heel goed. Lekker aangezet, uurtje getraind en kan direct eten.Nice!
Hoe beviel het?
Leuk speelgoed. Er zijn ook leuke receptjes voor sous vide groenten.
Sabatier maakt opzich wel goede messen. Ik ben alleen niet bekend met deze serie. Ik heb een sabatier koksmes die prima is.![]()
Voor de kenners, kent iemand dit merk?
Waard voor de euro's?
Geen kenner, maar heb weleens gelezen dat het bij Sabatier nogal kan uitmaken welke set je hebt, er liggen ook weleens messen van bij Kruidvat en dat zijn dan toch andere messen of andere series dan die in de speciaalzaak liggen.![]()
Voor de kenners, kent iemand dit merk?
Waard voor de euro's?
Aanraders zijn groenten zoals witlof of wortel infusen met smaken. Kheb niet echt receptjes, kdoe vaak maar wat. Maar deze lijkt mij wel nice.Beviel heel goed. Lekker aangezet, uurtje getraind en kan direct eten.
Nice, heb je aanraders? Linkie?
aantafelbijanna.nl