apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Lekker man, wat zijn die 4 sushi links van je bord (midden van de foto)?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In Sushi zit toch vaak alcohol (Saké) ? Mag dat omdat het kleine hoeveelheden zijn, of ben je niet zo streng?
In Sushi zit toch vaak alcohol (Saké) ? Mag dat omdat het kleine hoeveelheden zijn, of ben je niet zo streng?
Lekker winkelen altijd in de Makro. Kvoel me daar altijd als een kind in een snoepwinkel.
Maar gestoofd vlees wordt beter als je het langer laat staan!![]()
![]()
Gestoofd vlees met gebakken groente(duurt nog maar 3 uur voordat ik er aan kan beginnen
)
Slow cooking, het klinkt zo hipster.Maar gestoofd vlees wordt beter als je het langer laat staan!
Die lucht in huis tho...
Lasagne met wat pecorino kaas (2e stuk ging er ook goed in).
![]()
Thanks, smaakte goed! Hier was het ook al een tijdje terug, maar daardoor wel extra lekker.lang niet gehad. Morgen maar eens maken.
smakelijk!
Maar gestoofd vlees wordt beter als je het langer laat staan!
Die lucht in huis tho...
AanraderSlow cooking, het klinkt zo hipster.
Maar feitelijk is het eten maken als van oudsher...
En als je het een nachtje laat rusten ondergaat het een metamorfose en krijgt het gerecht er gratis een extra 'smaakdimensie' bij.
CocopopsBen opzoek naar maaltijden voor mijn refeed dag. Mag wat extra kcal eten en vooral in carbs.
Niet te hoog in vet.
Iemand goede ideeën?
Sushi, grotere porties van wat je anders eet, etcBen opzoek naar maaltijden voor mijn refeed dag. Mag wat extra kcal eten en vooral in carbs.
Niet te hoog in vet.
Iemand goede ideeën?