ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Überhaupt Dominos bestellen, niet te eten

Keto pizzaNiet eerlijk, mijn eerste dag keto weer, en dan komt er 3 keer pizza voorbij 😭

Ja dat is iets van de laatste 2 jaar🤣.
Je kan je eigen keto pizza maken. Maak de bodem van cloud bread. Daar zitten maar 2 eieren in wat griekse yoghurt, bakking powder en een snufje zout in. Zo goed als geen carbs. Beleg dan je bodem pasta saus en vol met vette dingen.Niet eerlijk, mijn eerste dag keto weer, en dan komt er 3 keer pizza voorbij 😭

Klopt, eigenlijk kan je bijna alles waar normaal meel in zit wel eten, als je het vervangt door amandelmeel.Je kan je eigen keto pizza maken. Maak de bodem van cloud bread. Daar zitten maar 2 eieren in wat griekse yoghurt, bakking powder en een snufje zout in. Zo goed als geen carbs. Beleg dan je bodem pasta saus en vol met vette dingen.
Kaas, worst of wat dan ook!![]()
Bodem kan je ook bakken in een droge koekenpan (anti aanbak)Klopt, eigenlijk kan je bijna alles waar normaal meel in zit wel eten, als je het vervangt door amandelmeel.
Grootste nadeel is dat ik geen oven heb 🙃
Ja maar wat nou als die ook geen fornuis/gaspitje heeft?Bodem kan je ook bakken in een droge koekenpan (anti aanbak)
Je kan de ingredienten er dan bovenopleggen en even de deksel er kort op en dan weer zonder deksel de bodem weer droger bakken.
Heb dat vaak gedaan..

Hij bakt wel vlees.... Of je moet het koken in de magnetronJa maar wat nou als die ook geen fornuis/gaspitje heeft?![]()

jarenlang gedaan...
Je zou hem godver verdienen met je ananas.
Broer was jarig geweest, ik niet.
ik kwam voor het eten. Heerlijk die Indiase curry's, peswari naan en gebak na weekjes cutten. De vindaloo was te doen. 
Indiaas, erg lekker. Enorm land natuurlijk, dus duizenden gerechten... ben je voorlopig niet mee klaar.Broer was jarig geweest, ik niet.ik kwam voor het eten. Heerlijk die Indiase curry's, peswari naan en gebak na weekjes cutten. De vindaloo was te doen.
![]()
Japanse curry ook echt een aanrader, wij rijden met een paar gasten meestal naar rotterdam en halen dat hier:Broer was jarig geweest, ik niet.ik kwam voor het eten. Heerlijk die Indiase curry's, peswari naan en gebak na weekjes cutten. De vindaloo was te doen.
![]()
kiiro.nl
Hier worden m’n ballen echt zeiknat van, broer.![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de betere Indiase restaurants in Amsterdam.
![]()
![]()
![]()