MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Men o men, wat zit erin om maar 700kcal te hebben. Wil het ook wel keer proberen
Blik tonijn, geitenkaas, volkoren wrap als bodem en rode ui, paprika, tomatensaus en verse basilicum.

Als je geen geitenkaas lust, er is ook low fat mozzarella geloof ik.

Maar die geitenkaas geeft heel veel smaak en is echt SUPER laag in cal

Blik tonijn, geitenkaas, volkoren wrap als bodem en rode ui, paprika, tomatensaus en verse basilicum.

Als je geen geitenkaas lust, er is ook low fat mozzarella geloof ik.

Maar die geitenkaas geeft heel veel smaak en is echt SUPER laag in cal
Thanks, ga het dit weekend proberen aangezien ik liefhebber van pizza ben, maar dit nooit passend krijg in de cut

• Like
Waarderingen: AK
20210813_211511.jpg

Voor iedereen die benieuwd is hier de ingrediënten (aantal grammen zelf aanpassen t.o.v je behoefte)

- Eatlean geraspte kaas
- Musclemeat gyros kipreepjes
- Tomaat / rode ui / bosui / mais
- La Morena Totopos tortilla chips (229kcal/100g)
- Tzatziki van de lidl (100kcal/100g)

Chips + kaas + mais + rode ui zo'n 20 mins op 200 graden id oven. Laatste 5 min tomaten toevoegen.

Na 20 min uit de oven, bosui erop, tzatziki erop.

Smakelijk ;)

P.s. heb echt veel en veel meer van dit soort gerechten / recepten die macrovriendelijker zijn dan de "gewone" versie's. Als er animo voor is wil ik evt wel een topic aanmaken waar ik recepten + macros + fotos toevoeg? Geef maar een like als je zo'n topic graag wil. Bij genoeg animo maak ik hem aan.

(Foto = Tortilla chips / lidl tzatziki / eatlean kaas)

Bijlagen

• AHI_43545239363536313032_1_LowRes_JPG.jpeg.jpg
    AHI_43545239363536313032_1_LowRes_JPG.jpeg.jpg
    117,4 KB · Weergaven: 31
  • grated-eatlean-protein-cheese.png
    grated-eatlean-protein-cheese.png
    177,8 KB · Weergaven: 86
  • 58153.jpg
    58153.jpg
    140,7 KB · Weergaven: 47
Als er animo voor is wil ik evt wel een topic aanmaken waar ik recepten + macros + fotos toevoeg? Geef maar een like als je zo'n topic graag wil. Bij genoeg animo maak ik hem aan.
Begin maar vast te typen. Durf te garanderen dat daar veel animo voor is, en daarbij hoort zo'n topic ook gewoon thuis op dit forum. :)

Voor iedereen die benieuwd is hier de ingrediënten (aantal grammen zelf aanpassen t.o.v je behoefte)

- Eatlean geraspte kaas

Chips + kaas + mais + rode ui zo'n 20 mins op 200 graden id oven. Laatste 5 min tomaten toevoegen.

Smakelijk ;)

P.s. heb echt veel en veel meer van dit soort gerechten / recepten die macrovriendelijker zijn dan de "gewone" versie's. Als er animo voor is wil ik evt wel een topic aanmaken waar ik recepten + macros + fotos toevoeg? Geef maar een like als je zo'n topic graag wil. Bij genoeg animo maak ik hem aan.

Recepten zijn altijd welkom, helemaal met de macros. In!

- Eatlean geraspte kaas

Smakelijk ;)

Wat een top idee, en super dat je dat wilt doen!

100gr kip (gemarineerd) 150kcal /20eiwit
400gr wok groente. 150kcal /10eiwit
100gr aardappel puree 100kcal

(Sauzen van xxl bevatten 30kcal per 100ml, dus niet noemswaardig)

400kcal / 30ei

Dieet leven ellende

Bijlagen

• EE37E27C-CDD1-487F-9AF7-43B25919F487.jpeg
    EE37E27C-CDD1-487F-9AF7-43B25919F487.jpeg
    171,6 KB · Weergaven: 61
Terug
Naar boven