- Waardering
- 32.597
- Massa
- 160kg
Men o men, wat zit erin om maar 700kcal te hebben. Wil het ook wel keer proberen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Men o men, wat zit erin om maar 700kcal te hebben. Wil het ook wel keer proberen
Blik tonijn, geitenkaas, volkoren wrap als bodem en rode ui, paprika, tomatensaus en verse basilicum.Men o men, wat zit erin om maar 700kcal te hebben. Wil het ook wel keer proberen
Thanks, ga het dit weekend proberen aangezien ik liefhebber van pizza ben, maar dit nooit passend krijg in de cutBlik tonijn, geitenkaas, volkoren wrap als bodem en rode ui, paprika, tomatensaus en verse basilicum.
Als je geen geitenkaas lust, er is ook low fat mozzarella geloof ik.
Maar die geitenkaas geeft heel veel smaak en is echt SUPER laag in cal
Ik zou zeggen, vergeet je ervaringen niet te delen met ons!Thanks, ga het dit weekend proberen aangezien ik liefhebber van pizza ben, maar dit nooit passend krijg in de cut
Lekker snackjeZelfgemaakte nachos met tzatziki saus!
En voor de haters: 390 calorieen(GEEN CHEATMEAL)
![]()

Ooh lekker. En perfecte kcal. Pm je mij het recept aub?Zelfgemaakte nachos met tzatziki saus!
![]()

Mag ik ook het recept?Zelfgemaakte nachos met tzatziki saus!
![]()

Begin maar vast te typen. Durf te garanderen dat daar veel animo voor is, en daarbij hoort zo'n topic ook gewoon thuis op dit forum.Als er animo voor is wil ik evt wel een topic aanmaken waar ik recepten + macros + fotos toevoeg? Geef maar een like als je zo'n topic graag wil. Bij genoeg animo maak ik hem aan.

Recepten zijn altijd welkom, helemaal met de macros. In!Voor iedereen die benieuwd is hier de ingrediënten (aantal grammen zelf aanpassen t.o.v je behoefte)
- Eatlean geraspte kaas
- Musclemeat gyros kipreepjes
- Tomaat / rode ui / bosui / mais
- La Morena Totopos tortilla chips (229kcal/100g)
- Tzatziki van de lidl (100kcal/100g)
Chips + kaas + mais + rode ui zo'n 20 mins op 200 graden id oven. Laatste 5 min tomaten toevoegen.
Na 20 min uit de oven, bosui erop, tzatziki erop.
Smakelijk
P.s. heb echt veel en veel meer van dit soort gerechten / recepten die macrovriendelijker zijn dan de "gewone" versie's. Als er animo voor is wil ik evt wel een topic aanmaken waar ik recepten + macros + fotos toevoeg? Geef maar een like als je zo'n topic graag wil. Bij genoeg animo maak ik hem aan.
(Foto = Tortilla chips / lidl tzatziki / eatlean kaas)
Wat een top idee, en super dat je dat wilt doen!Voor iedereen die benieuwd is hier de ingrediënten (aantal grammen zelf aanpassen t.o.v je behoefte)
- Eatlean geraspte kaas
- Musclemeat gyros kipreepjes
- Tomaat / rode ui / bosui / mais
- La Morena Totopos tortilla chips (229kcal/100g)
- Tzatziki van de lidl (100kcal/100g)
Chips + kaas + mais + rode ui zo'n 20 mins op 200 graden id oven. Laatste 5 min tomaten toevoegen.
Na 20 min uit de oven, bosui erop, tzatziki erop.
Smakelijk
P.s. heb echt veel en veel meer van dit soort gerechten / recepten die macrovriendelijker zijn dan de "gewone" versie's. Als er animo voor is wil ik evt wel een topic aanmaken waar ik recepten + macros + fotos toevoeg? Geef maar een like als je zo'n topic graag wil. Bij genoeg animo maak ik hem aan.
(Foto = Tortilla chips / lidl tzatziki / eatlean kaas)
Nondeju,