MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dagje wellness met de vriendin. Mag het restaurant niet in (QR loos) dus dat word even snel eiwitjes naar binnen werken in de kleedkamers.3 keer beef jerky+het vrouwtje heeft ook nog wat rosbief.
20210926_144308.jpg

Dagje wellness met de vriendin. Mag het restaurant niet in (QR loos) dus dat word even snel eiwitjes naar binnen werken in de kleedkamers.3 keer beef jerky+het vrouwtje heeft ook nog wat rosbief.
20210926_144308.jpg
Wat zonde van je dag. Ik snap niet dat je je niet ff laat testen, als je je niet wil laten vaccineren. Mjah ieder zijn ding. En een geluk voor je dat ze hier niet 2G hanteren.

Evengoed veel plezier gewenst

20210926_144308.jpg
Ik herken het alhoewel ik wel gevaccineerd ben maar te gierig soms ben om 48292940203€ te betalen voor een kinder menutje bij een welness 😂

Alleen door testen gaan de cijfers omhoog, dus je moet alleen gaan testen als je graag wilt dat de maatregelen blijven.

Alleen door testen gaan de cijfers omhoog, dus je moet alleen gaan testen als je graag wilt dat de maatregelen blijven.
Nee, je wilt dat de maatregelen ingetrokken worden omdat het virus onder controle is, niet omdat wappies onder de radar proberen te blijven :p

Je kan colllega's altijd zo blij maken met voeding. Achter de computer een hele rol met rijstwafels opeten maak je autisten niet blij mee. :roflol:

Doet iemand hier bij een boterham met pindakaas er ook nog hagelslag of choco pops op of ben ik daarin uniek 😂

Nee dan pak ik gewoon een snickers

Terug
Naar boven