royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zonde van je dag. Ik snap niet dat je je niet ff laat testen, als je je niet wil laten vaccineren. Mjah ieder zijn ding. En een geluk voor je dat ze hier niet 2G hanteren.Dagje wellness met de vriendin. Mag het restaurant niet in (QR loos) dus dat word even snel eiwitjes naar binnen werken in de kleedkamers.3 keer beef jerky+het vrouwtje heeft ook nog wat rosbief.
![]()
Ik herken het alhoewel ik wel gevaccineerd ben maar te gierig soms ben om 48292940203€ te betalen voor een kinder menutje bij een welness 😂Dagje wellness met de vriendin. Mag het restaurant niet in (QR loos) dus dat word even snel eiwitjes naar binnen werken in de kleedkamers.3 keer beef jerky+het vrouwtje heeft ook nog wat rosbief.
![]()
Nee, je wilt dat de maatregelen ingetrokken worden omdat het virus onder controle is, niet omdat wappies onder de radar proberen te blijvenAlleen door testen gaan de cijfers omhoog, dus je moet alleen gaan testen als je graag wilt dat de maatregelen blijven.

Lekker man om 10:00 in de ochtend

Heel het kantoor en de gang ruikt naar mijn chili

Ik heb een tijdje gehad dat ik verslaafd was aan pindakaas, dat konden mijn collega's toen ook wel waarderen.
Hmmm, dat heb ik nu 4 boterhammen met pindakaas. Me hoogtepunt van de dag tijdens de cut 😩Ik heb een tijdje gehad dat ik verslaafd was aan pindakaas, dat konden mijn collega's toen ook wel waarderen.
Herkenbaar , die boterhammen met pindakaas kijk ik elke dag weer naar uit .Hmmm, dat heb ik nu 4 boterhammen met pindakaas. Me hoogtepunt van de dag tijdens de cut 😩