AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben wel klaar met deze shit na dik 5 maanden, dag in dag uit. Maar zolang het werkt, prima
20220202_141948.jpg

Waar werkt het voor, toiletbezoek? :D

Zijn er geen andere opties, dat je het met variatie nog een beetje leuk kan houden?
Ja pak af en toe gekruide krieltjes, of brinta, of zoete aardappel, dan houdt het wel ver op.
Ik geniet van het hele proces. Hoe meer ik kan laten, hoe sterker ik mezelf voel.
Hoe leuker ik het maak, des te slechter ik het doe.

Ik heb 2dingen nodig.

Regelmaat en strictheid tov mezelf . Dan houd ik het het langst vol.
Ik eet ook geen zout , ook geen zero frisdranken, geen suiker of melk in de koffie.hooguit savonds een vruchtensapje van 1kcal per glas .
Ik doe dit al 5 maanden en gaat prima.
Ik kietel mezelf in de laatste loodjes wel wat meer. Eet nu af en toe een koekje of snoepje, maar wel afgewogen en binnen de target kcals, en anders max 200kcals onder onderhoud.
Dit ga ik de komende weken wel blijven doen.

Zaterdag of zondag eet ik wat ik lekker vind. Binnen de kcals, dan eet ik overdag wat minder en kan ik savonds lekker doorgaan. Het is dus geen cheat meal maar meer een mentale cheat.
Als het maar werkt haha

Ja pak af en toe gekruide krieltjes, of brinta, of zoete aardappel, dan houdt het wel ver op.
Ik geniet van het hele proces. Hoe meer ik kan laten, hoe sterker ik mezelf voel.
Hoe leuker ik het maak, des te slechter ik het doe.

Ik heb 2dingen nodig.

Regelmaat en strictheid tov mezelf . Dan houd ik het het langst vol.
Ik eet ook geen zout , ook geen zero frisdranken, geen suiker of melk in de koffie.hooguit savonds een vruchtensapje van 1kcal per glas .
Ik doe dit al 5 maanden en gaat prima.
Ik kietel mezelf in de laatste loodjes wel wat meer. Eet nu af en toe een koekje of snoepje, maar wel afgewogen en binnen de target kcals, en anders max 200kcals onder onderhoud.
Dit ga ik de komende weken wel blijven doen.

Zaterdag of zondag eet ik wat ik lekker vind. Binnen de kcals, dan eet ik overdag wat minder en kan ik savonds lekker doorgaan. Het is dus geen cheat meal maar meer een mentale cheat.
Als het maar werkt haha
Waarom maak je het jezelf zo lastig?

Waarom maak je het jezelf zo lastig?
Juist niet als je het verhaal goed leest.

Ik maak het mezelf lastig als ik het te veel varieër, te vaak lekkere dingen eet.
Iedereen gedijt onder andere omstandigheden.
Ik ga hier perfect op, getuige mn progressie.

Ik kan hier echt van genieten, het strijden gevoel. Ik ga perfect onder een streng regime.
Als ik teveel ga leuk maken , ken ik mezelf, ga ik steeds sneller en eerder op zoek naar het leuke, en uiteindelijk makkelijk.

Ik doe dit ook met gemak. Kost me geen energie.
Juist het leuke ervan.

Laatst bewerkt:
Juist niet als je het verhaal goed leest.

Ik maak het mezelf lastig als ik het te veel varieër, te vaak lekkere dingen eet.
Iedereen gedijt onder andere omstandigheden.
Ik ga hier perfect op, getuige mn progressie.
Dat je er wel klaar mee bent, 8s dan een beetje verwarrend :o

Simpelheid is key.

Ik wou nu ook gewoon bewijzen dat ik die discipline heb om binnen 5 maanden van +20 naar lage 10% te gaan. Niet alleen aan mezelf.
Ook aan sommige die mij belachelijk maakte toen ik vorig jaar startte oa: gaat je niet lukken, slecht dit, geen discipline dat. Lukt je niet.
Voor al die bitches is dit mijn antwoord

Dat je er wel klaar mee bent, 8s dan een beetje verwarrend :o
Voor jou wel.
Voor mij niet.

Je kan met iets wel klaar zijn, en toch goed volhouden toch? Niks raars aan lijkt me.
Dit was gewoon nodig om goed te cutten.
Komende cuts worden korter en kan ik me dan wat meer permitteren.
Wou ook gewoon wat bewijzen aan mezelf en dat heb ik gedaan👌

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven