Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar werkt het voor, toiletbezoek?Ben wel klaar met deze shit na dik 5 maanden, dag in dag uit. Maar zolang het werkt, prima
![]()

Ja pak af en toe gekruide krieltjes, of brinta, of zoete aardappel, dan houdt het wel ver op.Waar werkt het voor, toiletbezoek?
Zijn er geen andere opties, dat je het met variatie nog een beetje leuk kan houden?
Waarom maak je het jezelf zo lastig?Ja pak af en toe gekruide krieltjes, of brinta, of zoete aardappel, dan houdt het wel ver op.
Ik geniet van het hele proces. Hoe meer ik kan laten, hoe sterker ik mezelf voel.
Hoe leuker ik het maak, des te slechter ik het doe.
Ik heb 2dingen nodig.
Regelmaat en strictheid tov mezelf . Dan houd ik het het langst vol.
Ik eet ook geen zout , ook geen zero frisdranken, geen suiker of melk in de koffie.hooguit savonds een vruchtensapje van 1kcal per glas .
Ik doe dit al 5 maanden en gaat prima.
Ik kietel mezelf in de laatste loodjes wel wat meer. Eet nu af en toe een koekje of snoepje, maar wel afgewogen en binnen de target kcals, en anders max 200kcals onder onderhoud.
Dit ga ik de komende weken wel blijven doen.
Zaterdag of zondag eet ik wat ik lekker vind. Binnen de kcals, dan eet ik overdag wat minder en kan ik savonds lekker doorgaan. Het is dus geen cheat meal maar meer een mentale cheat.
Als het maar werkt haha

Juist niet als je het verhaal goed leest.
Dat je er wel klaar mee bent, 8s dan een beetje verwarrendJuist niet als je het verhaal goed leest.
Ik maak het mezelf lastig als ik het te veel varieër, te vaak lekkere dingen eet.
Iedereen gedijt onder andere omstandigheden.
Ik ga hier perfect op, getuige mn progressie.

Voor jou wel.Dat je er wel klaar mee bent, 8s dan een beetje verwarrend![]()
Met flits lijkt al het 't eten al snel op een bak kots 😂
Eens wat anders dan patat

Dat is best wel triest maar waar.Dit is nog één van zijn betere foto´s..
En pannenkoeken.
En wafels.
![]()
Dat is best wel triest maar waar.
Vanaf nu zonder flits nemen