- Waardering
- 14.131
Ananas en augurk? Zit daar een gedachte achter, of vind je dat echt lekker?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit lijkt me toch echt heel weinigAardappel kroketjes, zitten meer kcal in toz normale aardappels dus makkelijker voor in de bulk
En een stuk onbekend vis.
Groente is voor vegans dus skip ik.
![]()
Zijn dat augurken? Die chef van mij is een aparte hoor. Eerst gooit hij alles door elkaar. En nu augurk met ananas.Ananas en augurk? Zit daar een gedachte achter, of vind je dat echt lekker?![]()
Ja, eet richting de avonden minder anders slaap ik slechter met een volle buik, maar 5150 kcal pd voel je wel. 🐷

Enige wat hier in de sloten zwemt zijn fietsen.
Jullie Polen eten ook alles wat jullie vangen in onze sloten hè?

Crisus tijden vragen om crisus maatregelen 😃
Jullie Polen eten ook alles wat jullie vangen in onze sloten hè?
Recept?

Heb 2x pw vis voortaan aangezien ik healty AF ben, zal vanavond wel culinaire foto ervan maken.
Met deze foto's scoor ik geen punten;
Ik zou voor de grap dat myfitnesspal logboek van jou wel eens willen bekijken, mocht dat er überhaupt zijn. Ben gewoon echt benieuwd naar de cal count en de macrosKopje koffie. Koekje drbij lekker
![]()
Ik zie jullie denken er zitten normaal 4 koeken in toch? Ja dat klopt maar die andere 2 heb ik al bij een ander pak koeken opgegeten 😌
Ik zou voor de grap dat myfitnesspal logboek van jou wel eens willen bekijken, mocht dat er überhaupt zijn. Ben gewoon echt benieuwd naar de cal count en de macros
Ik noem haar Pat![]()
Wat betekent die wegrennende vrouw? Of is dat geen dagscore?