- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jezus man dit ziet er oprecht goed uit, hoeveel kcals?![]()
Als je constant je kip maar blijft verkloten, haal dan eens de kipfilet a la minute (paprika), van lidl of AH.
Maar 1 eetl olie nodig, wat zout aan de buitenkant doen en dan op heel hoog vuur bakken. Super crispy, zonder dat het droog wordt.
Dan kijk je ook daadwerkelijk UIT naar je maaltijden, ipv dat het telkens weer een verplicht nummer wordt, 'want gains'.
Nee, haal verse friet, uit de koeling. Echt veel beter. Ik gooi ze in de oven met frietkruiden. Dan worden ze NOG veel beter.Jezus man dit ziet er oprecht goed uit, hoeveel kcals?
Airfryer friet uit de diepvries?
Ga ik de volgende keer doen met de friet, 1k kcals valt opzich mee voor de volumeNee, haal verse friet, uit de koeling. Echt veel beter. Ik gooi ze in de oven met frietkruiden. Dan worden ze NOG veel beter.
De saus is Remia friteslijn en dan gewon curry. Cal weet ik niet, vrij veel. 1000 of nog meer. Maar goed, was een SHITLOAD aan voer dus zo bekeken was het relatief niet veel.

Je mag wel fatsoenlijke diet coke drinken hoor...Gordan ramsey slide me dm maar binnen voor het recept!
Had er 6 eigenlijk, maar oprollen van die dingen is ingewikkelder dan het eruit ziet.
![]()
Drink eigenlijk nooit koolzuur in de bulk, maar nu de cut begonnen is en ik moet overleven op 4625 kcal pd moet ik alles uit de kast halen!Je mag wel fatsoenlijke diet coke drinken hoor...
Is die te doen? Wij hebben altijd ah basic, soms voel ik me chic en neem ik coca cola maar die is echt lekkker.
Poeh hee. Net de hongerwinter.
Ik heb oprecht medelijden met je, 4.6k is een bikini chick dieet.Drink eigenlijk nooit koolzuur in de bulk, maar nu de cut begonnen is en ik moet overleven op 4625 kcal pd moet ik alles uit de kast halen!
Foots is alleen bekend in brabant, maar is identiek zoals cola alleen 20/30% goedkoper.

Vergeet ukraine, GIRO 555 voor ak.
Je moet je blikje foots wel echt ijskoud drinken!Ik heb oprecht medelijden met je, 4.6k is een bikini chick dieet.
Nee hoor ik ken foots ook, zal hem is proberen.![]()
Moet je is AH Basic sugar free energy drinken, dat is pas lekker..Je moet je blikje foots wel echt ijskoud drinken!
Vind cola zero ook niet heel lekker dan geef ik de voorkeur aan pepsi max
Dr pepper is het aller ergste.

Drink die zelf ook maar wel echt 1 of 2 max pw. Dronk voorheen redbull, maar die is gewoon echt veels te duur en daarna bullit maar ook die is bijna 1€ per blikje geworden door corona/oorlog/energie co2 problemen/blablablaMoet je is AH Basic sugar free energy drinken, dat is pas lekker..![]()
Slammers is dan weer beter (48cent). Maar voor 54cent heb je weer Blue Bastard en die is oprecht lekker! Heb nu nog 30 blikken slammers staan maar ga hierna over naar Blue Bastard.Drink die zelf ook maar wel echt 1 of 2 max pw. Dronk voorheen redbull, maar die is gewoon echt veels te duur en daarna bullit maar ook die is bijna 1€ per blikje geworden door corona/oorlog/energie co2 problemen/blablabla
Die ah basic zat dacht ik op 0.50€ ps wat nog enigzins te betalen is.
![]()

Dan moet je wel de prijs vermeldenVind die van XXL lekker. 330 cl en 24 stuks was best mooie prijsje. Was echt goed te doen

0.85 per stuk.