Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.022
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel link met dat plankje er een beetje af en plank is gebarsten, fijn met rauwe kip.

Je weet dat de kans groot is dat er opmerkingen komen. Waarom doe je dat, als je zo gek met haar bent?

Dit.Je weet dat de kans groot is dat er opmerkingen komen. Waarom doe je dat, als je zo gek met haar bent?![]()
Ze geeft geen f**k erom😂Je weet dat de kans groot is dat er opmerkingen komen. Waarom doe je dat, als je zo gek met haar bent?![]()
Daar ging de Groningse Flappy de Kip
Zij niet, jij wel.
Ten koste van haar, wanhopig bedelen om een beetje aandacht. Zonde dit.
Boeien was niet eens daarom wou gewoon laten zien dat we aan het preppen zijn😂Ten koste van haar, wanhopig bedelen om een beetje aandacht. Zonde dit.
Je zegt wel steeds dingen als boeien en ik geef geen f**k en meer van die stoere dingen die 12 jarige meisjes zeggen voordat ze zich huilend opsluiten in 't toilet van school met 4 pakjes van 1 of andere pijnstiller maar Stevie fucking Wonder kan nog zien dat 't je wel boeit. Zowel in positieve als negatieve zin. Maar om nou na dat battle topic je chick te betrekken bij je volgende poging om aandacht te krijgen is echt zielig.Boeien was niet eens daarom wou gewoon laten zien dat we aan het preppen zijn😂
Dit is wel een punt hoor.Maar om nou na dat battle topic je chick te betrekken is echtzieligondoordacht, onhandig en vragen om reacties waar jij zelf niet blij van wordt.
Gaat direct in de vaatwasserDit is wel een punt hoor.
Al vind ik het gebrek aan hygiëne en veiligheid ook een punt van zorg.
Zeg jij nou dat ze smerig is?Dit is wel een punt hoor.
Al vind ik het gebrek aan hygiëne en veiligheid ook een punt van zorg.

Bij jou geven ze tenminste een bak vol patat. Bij ons is het minder & duurderVoor wie het zich afvraagt die gele ''stokjes'' zijn frieten.
![]()
Mijn vrouw had nog eens de helft van deze portie. Was een bakje van €3 ofzo...Bij jou geven ze tenminste een bak vol patat. Bij ons is het minder & duurder