- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan heb jij die nog nooit op. Die is behoorlijk pittig indien je m eet volgens de bereidingswijze. En dan ben ik redelijk wat gewend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb jij die nog nooit op. Die is behoorlijk pittig indien je m eet volgens de bereidingswijze. En dan ben ik redelijk wat gewend.
Ik vond de x2 wel meevallen. Ja hij is pittig maar ik had em pittiger verwacht.Dan heb jij die nog nooit op. Die is behoorlijk pittig indien je m eet volgens de bereidingswijze. En dan ben ik redelijk wat gewend.
Ik heb alleen die x3 op en het is alsof je rauwe habanero's eet.Ik vond de x2 wel meevallen. Ja hij is pittig maar ik had em pittiger verwacht.
Ik houd ook wel van pittig, maar ik snap niet dat dat soort noodles zoveel in de schappen liggen.Dan heb jij die nog nooit op. Die is behoorlijk pittig indien je m eet volgens de bereidingswijze. En dan ben ik redelijk wat gewend.
Waarschijnlijk omdat niemand ze koopt..Ik houd ook wel van pittig, maar ik snap niet dat dat soort noodles zoveel in de schappen liggen.
Was je de hele salade maar vergeten!IetS SimpelS: salade, schijven en stamppotaardappelen.
![]()
Zelfs zo simpel dat ik de rode paprika vergat.
Zelfs de mozzarella? Wat voor groente-trauma heb jij toch?

De groene banaan gaf af?