- Waardering
- 3.119
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijpe manier van marketing weer 😅. 2 kcal drink
Mac & cheese met bbq chicken en sucuk on the side.
ja echt he
400kcal verder in zon kutflesjeveel te weinig om te delen
Nee dat was ingemaakt roze bloemkoolZiet er goed uit! Is dat roze rechtsonder ook sucuk?
Dat zou ik voorheen ook gezegd hebben maar probeer tegenwoordig wat meer te eten tot ik lekker gegeten heb ipv bomvol zit

hahah herkenbaar jaNee dat was ingemaakt roze bloemkool
Dat zou ik voorheen ook gezegd hebben maar probeer tegenwoordig wat meer te eten tot ik lekker gegeten heb ipv bomvol zit![]()
Eet je die kwark met niks erdoor?

Ja, vaak doe ik er een beetje kaneel door. Dit keer gewoon zonder.
Ziet er lekker uit. Ik neem aan dat je die CoR met koud water mengt en wat is die 'saus' erbovenop?
Doe het zelf altijd met kokend water, roerend toevoegen. 100g cor met 500ml water. Dan waarschijnlijk een whey “paste” ik doe altijd 60g whey met 55g waterZiet er lekker uit. Ik neem aan dat je die CoR met koud water mengt en wat is die 'saus' erbovenop?
Ik ga denk ook die van tbJP bestellen, ben benieuwd.

Nee na het klaarmaken in de magnetron gewoon laten afkoelen. Meestal maak ik het voor het trainen klaar en laat het in de magnetron staan. Saus is whey paste, gewoon whey met zo weinig water mengen tot je een soort pasta krijgt.Ziet er lekker uit. Ik neem aan dat je die CoR met koud water mengt en wat is die 'saus' erbovenop?
Ik ga denk ook die van tbJP bestellen, ben benieuwd.
Vind je?Ontbijten met vlees is wel hardkoor. Mij niet gezien.
Ik heb deze erbij..... 125 ml shotje 😵