- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Glazen ivm microplastic enzo ?De fitboys en fitchicks hebben hier vast wel advies in welke mealprep bakjes goed zijn?
Wat heb je bij je rijst gedaan, ziet er goed uit!![]()
Okee, niet als maaltijd... wel een stukje geproefd uiteraard!
En een beetje preppen:
![]()
Had zelfs nog ruimte voor een toetje:
![]()
Met het oog waarop, pfas?De fitboys en fitchicks hebben hier vast wel advies in welke mealprep bakjes goed zijn?
Niet echt voorkeur. Plastic zal vast ongezond zijn gezien je berichtje?
M’n kast verversen haha; heb echt van alles en nog wat en dan wel het bakje niet de deksel. Dus ff alles eruit en nieuw erin.
Niet echt voorkeur. Plastic zal vast ongezond zijn gezien je berichtje?
M’n kast verversen haha; heb echt van alles en nog wat en dan wel het bakje niet de deksel. Dus ff alles eruit en nieuw erin.
Over plastic is ophef. Of het daadwerkelijk ongezond is, is niet aan mij om te oordelen. Ben zelf wat sceptischNiet echt voorkeur. Plastic zal vast ongezond zijn gezien je berichtje?
Ik vind die van de action ideaal. Goedkoop (dacht 3 voor een euro), maar stapelt makkelijk, vaatwasser bestendig, best stevig, fijne maat. En bij verkleuring zo vervangen ivm de prijsM’n kast verversen haha; heb echt van alles en nog wat en dan wel het bakje niet de deksel. Dus ff alles eruit en nieuw erin.
Thnx. Dit was een overgebleven zakje rijst van een Knorr maaltijdpakket
😁Is denk ik ook deels afhankelijk van je portiegrootte en dus persoonlijke voorkeur.Niet echt voorkeur. Plastic zal vast ongezond zijn gezien je berichtje?
De fitboys en fitchicks hebben hier vast wel advies in welke mealprep bakjes goed zijn?
Stapelen deze een beetje lekker? Ik bedoel vallen ze goed in elkaar wanneer je ze (zonder deksel uiteraard) op elkaar stapelt of krijg je dan zo'n grote stapel?![]()
IKEA 365+ voorraadpot met deksel, rechthoekig glas/kunststof, 1.0 l - IKEA
IKEA 365+ voorraadpot met deksel, rechthoekig glas/kunststof, 1.0 l Eet nu. Of later. Voedsel bewaren en opwarmen is eenvoudig in deze slijtvaste voorraaddoos van ovenbestendig glas. Het materiaal absorbeert geen geuren en verkleurt niet. Perfect om met je gezin te genieten van culinaire...www.ikea.com
Gebruik zelf deze, erg tevreden over en kost geen drol
Ze vallen inderdaad maar een klein stukje in elkaar dus je krijgt een redelijke stapel helaasStapelen deze een beetje lekker? Ik bedoel vallen ze goed in elkaar wanneer je ze (zonder deksel uiteraard) op elkaar stapelt of krijg je dan zo'n grote stapel?
valt mee hoor…. Check…Ze vallen inderdaad maar een klein stukje in elkaar dus je krijgt een redelijke stapel helaas
Ik heb het over de glazen variant!
Ooh dat zag ik niet specifiek benoemd staan🤗 staat glas/plastic. De plastic variant is iig wel ‘compact’ met stapelen.
Mijn vriendin heeft deze voor me gekocht. Helemaal kut, die deksel sluit niet altijd even lekker en dan zit je ermee stoeien.Stapelen deze een beetje lekker? Ik bedoel vallen ze goed in elkaar wanneer je ze (zonder deksel uiteraard) op elkaar stapelt of krijg je dan zo'n grote stapel?