AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De fitboys en fitchicks hebben hier vast wel advies in welke mealprep bakjes goed zijn?

20240724_185910.jpg

Okee, niet als maaltijd... wel een stukje geproefd uiteraard!
En een beetje preppen:
20240724_224858.jpg

Had zelfs nog ruimte voor een toetje:
20240724_230410.jpg
Wat heb je bij je rijst gedaan, ziet er goed uit!

Dat plastic geneuzel is wel ver overtrokken. En het gebruik van glas is ook niet helemaal waar.
Pak de glazen bakjes en bidons en kijk dan waar het dekseltje van gemaakt is. Precies plastic. whahahaha
En iedereen is goed bezig.

Niet echt voorkeur. Plastic zal vast ongezond zijn gezien je berichtje?
Over plastic is ophef. Of het daadwerkelijk ongezond is, is niet aan mij om te oordelen. Ben zelf wat sceptisch

M’n kast verversen haha; heb echt van alles en nog wat en dan wel het bakje niet de deksel. Dus ff alles eruit en nieuw erin.
Ik vind die van de action ideaal. Goedkoop (dacht 3 voor een euro), maar stapelt makkelijk, vaatwasser bestendig, best stevig, fijne maat. En bij verkleuring zo vervangen ivm de prijs

Niet echt voorkeur. Plastic zal vast ongezond zijn gezien je berichtje?

M’n kast verversen haha; heb echt van alles en nog wat en dan wel het bakje niet de deksel. Dus ff alles eruit en nieuw erin.
Is denk ik ook deels afhankelijk van je portiegrootte en dus persoonlijke voorkeur.
Zelf vind ik het prettig als er in de deksel zo'n ontluchtingsklepje zit. Kan je eten afgedekt afkoelen voordat je het koud zet.

20240725_190008.jpg

(Handige stift, afwasbaar. Geen gedoe met etiketten. 😊)

De fitboys en fitchicks hebben hier vast wel advies in welke mealprep bakjes goed zijn?

Gebruik zelf deze, erg tevreden over en kost geen drol

Gebruik zelf deze, erg tevreden over en kost geen drol
Stapelen deze een beetje lekker? Ik bedoel vallen ze goed in elkaar wanneer je ze (zonder deksel uiteraard) op elkaar stapelt of krijg je dan zo'n grote stapel?

Waarom eigenlijk glas?
Binnenkant frisdrank blikjes zit een plastic coating, chinese bakkies, stoom maaltijden, shakebekers… ga zo maar door. Volgens mij is het meeste al BPA vrij..? Correct me if i’m wrong🤗

Stapelen deze een beetje lekker? Ik bedoel vallen ze goed in elkaar wanneer je ze (zonder deksel uiteraard) op elkaar stapelt of krijg je dan zo'n grote stapel?
Mijn vriendin heeft deze voor me gekocht. Helemaal kut, die deksel sluit niet altijd even lekker en dan zit je ermee stoeien.

Stapelen wel goed, dat dan weer wel.

Terug
Naar boven