- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar bestel jij je tbjp? Alphasupps?Ik heb veel cor geprobeerd en vind zelf alleen die van tbjp lekker. Custard cream is de lekkerste, maar andere smaken doen het ook wel goed. Ben zelf liefhebber van banaan, dus overal waar iets van banaan op staat lust ik wel.
Whey idem dito, pak alleen tbjp iso nog maar.
Doe er zelf overigens nooit cacao bij, wel geprobeerd maar op een of andere manier vind ik het dan niet meer te eten. Bosbessen of aarbeien met bessen is wel lekker erin.
Meng het zelf ook 1 op 3 dat het een stevige klont is, waar ik andere meer water zie toevoegen en echt een papje maken.
Yup
Ahhh! Vandaar dat ik vaak mis grijp!

Lekker low carb dagje vandaag?
Jup. Het is snel en makkelijk klaar te maken en het vult ook goed voor de hele dag.
Hoelang heb je hier over gedaan?Ben er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦♀️
![]()
Dit is toch max 30 min werk??Ben er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦♀️
![]()
ik ben ook een adhd randgeval hoor. Idd niet laten afleiden dan eindigt de rijst bij mij ook in de kattenbak.Hahahaha die vraag beantwoord ik sowieso niet 🤣🤣🤣. Dat preppen met adhd is een ware uitdaging. En werd afgeleid dus 4 dagen droge kip 😅
Ga je geen spijt van krijgen, ik prep een week lunch + avondeten binnen 10min met musclemeatBen er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦♀️
![]()
Rijst in de rijstkoker. Geen omkijken naar.Ben er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦♀️
![]()
Waarom prep je anders niet in delen?Ben er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦♀️
![]()
Das al een uitdaging an sich inderdaad. Dik ben ook een adhd randgeval hoor. Idd niet laten afleiden dan eindigt de rijst bij mij ook in de kattenbak.
Waarom prep je anders niet in delen?
De ene dag 3 a 4 maaltijden en een andere dag weer zeg maar.
Niet gelijk je hele week in 1 keer.