AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20240818_123243.jpg

Ik heb veel cor geprobeerd en vind zelf alleen die van tbjp lekker. Custard cream is de lekkerste, maar andere smaken doen het ook wel goed. Ben zelf liefhebber van banaan, dus overal waar iets van banaan op staat lust ik wel.
Whey idem dito, pak alleen tbjp iso nog maar.
Doe er zelf overigens nooit cacao bij, wel geprobeerd maar op een of andere manier vind ik het dan niet meer te eten. Bosbessen of aarbeien met bessen is wel lekker erin.
Meng het zelf ook 1 op 3 dat het een stevige klont is, waar ik andere meer water zie toevoegen en echt een papje maken.
Waar bestel jij je tbjp? Alphasupps?

Ben er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦‍♀️

20240818_161437.jpg

Ben er helemaal klaar mee. Eerste week was leuk maar man wat een werk weer. Gelijk besteld bij muscle meat voor kant en klare kip en groentes. Van 'ik wil alles vers en homemade' naar 'eet die meuk wel bevoren voor het gemak'. Ook nog klein rekenfoutje dus voor 4 dagen 🤦‍♀️

20240818_161437.jpg
Hoelang heb je hier over gedaan?

20240818_161437.jpg
Dit is toch max 30 min werk??

• Haha
Waarderingen: Onit
Hahahaha die vraag beantwoord ik sowieso niet 🤣🤣🤣. Dat preppen met adhd is een ware uitdaging. En werd afgeleid dus 4 dagen droge kip 😅

Ja dan moet je je ook gewoon concentreren en niet zitten te jammeren

Hahahaha die vraag beantwoord ik sowieso niet 🤣🤣🤣. Dat preppen met adhd is een ware uitdaging. En werd afgeleid dus 4 dagen droge kip 😅
ik ben ook een adhd randgeval hoor. Idd niet laten afleiden dan eindigt de rijst bij mij ook in de kattenbak.

20240818_161437.jpg
Ga je geen spijt van krijgen, ik prep een week lunch + avondeten binnen 10min met musclemeat

20240818_161437.jpg
Rijst in de rijstkoker. Geen omkijken naar.

Sperziebonen in de pan. Timer zetten. Geen omkijken naar.

Kip bakken in de ban, oven, airfryer, grill of wat dan ook. Even in de gaten houden.

Eventueel kip en groente voorgesneden kopen. Scheelt ook weer werk. Rijst kan je ook voorgegaard kopen eventueel.

Muscle meat is nog makkelijker ja.

20240818_161437.jpg
Waarom prep je anders niet in delen?
De ene dag 3 a 4 maaltijden en een andere dag weer zeg maar.
Niet gelijk je hele week in 1 keer.

Maaltijd nr.5
Rustdag vandaag. FF een dagie met dezelfde macro's als zowat elke dag.
  • 280 gram airfryer friet ( niet zelfgemaakt dit en dat proef je wel zeg. Wat een tegenvaller is dit)
  • 180 gram kipnuggets (van musclemeat)
  • en zero ketchup curry + mayo (niet op de foto te zien)
neppeairfryerpatat.png

ik ben ook een adhd randgeval hoor. Idd niet laten afleiden dan eindigt de rijst bij mij ook in de kattenbak.
Das al een uitdaging an sich inderdaad. D
Waarom prep je anders niet in delen?
De ene dag 3 a 4 maaltijden en een andere dag weer zeg maar.
Niet gelijk je hele week in 1 keer.

Nou mag van @AK niet meer zeggen dat ik geen tijd heb dus kies ik de volgende woorden : dat is niet passend in mijn schema 😎

Nee oprecht dit is echt veel concentratie voor mij en doet mijn humeur niet ten goede. Dus ga voor muscle en meat zodat ik 1 taak overhou en de andere taak voor mijn ping maatje 💪

Terug
Naar boven