Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig en fijn dat je weer kan trainen!Lunch voor aankomende week 👌🏻
Laatste week niet trainen sinds de operatie aan mijn navelbreuk, dan eindelijk weer beginnen![]()
Respect man dan mag ik nog blij zijn dat ik 2000 calorieën mag eten hahaLaag in kcal en kh's vandaag. 1688 kcal, 80g kh 172g eiwit 73g vet. Morgen weer hoger kcal en kh's en laag in vet.
125g steak met peper en koflookboter, 200g salade, bladsla komkommer, tomaat, 20g feta, 20g olijven en 10g olijfolie en een beetje peper.
![]()
Respect man dan mag ik nog blij zijn dat ik 2000 calorieën mag eten haha
bizar totdat je een lange tijd 1750 calorieën moet eten, ga je zeker voelen althans dat is de fase waar ik nu inzit.Het gekke is dat ik op de +-2350 kcal dagen meer eetlust ervaar. 4 dagen 2350 kcal, 3 dagen 1750 kcal.
Gegrilde ananas🤗🌴 dat klinkt lekker. Nog nooit gehadGegrilde ananas met kaneelijs & zelfgemaakte whisky caramelsaus (Plating 1/10, smaak 10/10)
![]()
Had ik ook nog niet eerder gehad, wel echt 'n aanrader, super lekker.Gegrilde ananas🤗🌴 dat klinkt lekker. Nog nooit gehad