AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20241011_155628.jpg

Kip met rijst

Effe dikke lijn gelegd voor me weekend:
PXL_20241011_182159797.MP.jpg

Het is mijn eerste poging tot macarons. Ik had nog amandelmeel van een recept van @Kathlinoo dat ik nooit af had gemaakt :''(.

Niet erg succesvol deze macarons. Ze plakken te erg aan bakpapier en eiwit niet schuimend genoeg gekregen...

Effe dikke lijn gelegd voor me weekend:
PXL_20241011_182159797.MP.jpg

Het is mijn eerste poging tot macarons. Ik had nog amandelmeel van een recept van @Kathlinoo dat ik nooit af had gemaakt :''(.

Niet erg succesvol deze macarons. Ze plakken te erg aan bakpapier en eiwit niet schuimend genoeg gekregen...
Een heel klein beetje vet in je kom, en het lukt al niet meer.

Waren ze lekker? ☺️

Doe maar luxe jonge. Ziet er smakelijk uit.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga proberen om zalm te eten, macro's zijn verdomd goed man alleen die smaak is naar.

Heb echt een schijthekel aan zalm en vis in het algemeen. Just sticking to the plan. Probeer zo weinig mogelijk te switchen want dan is het einde zoek. Gelukkig enkel op zaterdag. Vanmiddag een lekkere graangevoerde runderbiefstuk. Daar kijk ik wel naar uit.

• Like
Waarderingen: K82
Doe maar luxe jonge. Ziet er smakelijk uit.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga proberen om zalm te eten, macro's zijn verdomd goed man alleen die smaak is naar.
Heb je al eens eerder gezegd dacht ik.
Maar gebakken of gerookt is ook een verschil.
Anders gerookte forel proberen 🙂

Waarom zou je het dan eten..
Ja weet ik zelf ook niet zo goed 🤣

Ik denk omdat als ik het zie liggen het er zo donders lekker uit ziet, alleen die kleur al, dat moet dan gewoon lekker zijn, dan zie ik zo'n mooi rijkelijk belegd broodje met groente en zalm en alles er op en er aan of een dikke moot zalm met een beetje aardappel en sperziebonen en kruiden en ja, dan ziet het er echt zoooo lekker uit......

...totdat ik die zalm proef en dan zakt me de moed in de schoenen....dus tja, ik denk dan dat mijn ogen meer trek hebben dan mijn maag.

Dat is denk ik de reden dat ik het toch nog een keer wil proberen.
Misschien moet ik zalm "leren" eten ofzo....en misschien ben ik gewoon een idioot die de zalm uit zijn hoofd moet zetten en lekker een palinkje moet pakken of een forelletje.

Ach ja, ik ben eigenlijk ook wel tevreden zo, maar dan gaat @Mindcontrol zo'n mooie lekker uitziende foto sturen met die heerlijke broodjes en ja, dan krijg ik wel trek....zelfs in zalm....hoe idioot ben ik dan?

Voor de rest gaat alles wel goed met me hoor, vanmorgen op de weegschaal 84.5 en dat was 4 maand geleden 98.
Flink stuk droger geworden ook en ik voel me behoorlijk prima.

Wens ik jou nog even een fijn weekend.

Heb je al eens eerder gezegd dacht ik.
Maar gebakken of gerookt is ook een verschil.
Anders gerookte forel proberen 🙂
Heb ik inderdaad eerder gezegd, ik val soms in herhaling.

Terug
Naar boven