- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh die pre workout ken ik nie, ik gebruik die van ESN🤗
Een heel klein beetje vet in je kom, en het lukt al niet meer.Effe dikke lijn gelegd voor me weekend:
![]()
Het is mijn eerste poging tot macarons. Ik had nog amandelmeel van een recept van @Kathlinoo dat ik nooit af had gemaakt :''(.
Niet erg succesvol deze macarons. Ze plakken te erg aan bakpapier en eiwit niet schuimend genoeg gekregen...
Mierzoet. Normale zijn lekkerder.Een heel klein beetje vet in je kom, en het lukt al niet meer.
Waren ze lekker? ☺️
Klinkt toch wel lekker hoor!

Doe maar luxe jonge. Ziet er smakelijk uit.
Waarom zou je het dan eten..Doe maar luxe jonge. Ziet er smakelijk uit.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga proberen om zalm te eten, macro's zijn verdomd goed man alleen die smaak is naar.
Doe maar luxe jonge. Ziet er smakelijk uit.
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga proberen om zalm te eten, macro's zijn verdomd goed man alleen die smaak is naar.
Heb je al eens eerder gezegd dacht ik.Doe maar luxe jonge. Ziet er smakelijk uit.
Ja weet ik zelf ook niet zo goed 🤣
Heb ik inderdaad eerder gezegd, ik val soms in herhaling.Heb je al eens eerder gezegd dacht ik.
Maar gebakken of gerookt is ook een verschil.
Anders gerookte forel proberen 🙂