Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.957
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh heb een hekel aan de zomer! Hou echt van de winterJa ding zit echt hemels gewoon 😁 maar aftellen tot de zomer en shorts en tops weer mijn pyama zijn 😎
Chinamix en broccoli champignon al eens geprobeerd?Welness mix van mm vind ik niet lekker. Nu met bbq saus en bbq kip geprobeerd en beter weg te eten. Favoriet blijft boontjes en euromix
![]()
Ik wil een ijsbad bestellen en elke ochtend erin gaan puur voor het ongemak, vind het juist chill out of je comfort zone. IJs heb ik al jaren niet gegeten alleen 1x zero ijs 🫣Haha nee ik hou van blote benen en liefst blote voeten. Ijsjes halen, terrasjes pakken, smorgens wandelen terwijl de groene wereld wakker wordt, zonnebaden, buiten eten, alle deuren en ramen open en vanuit werk zo door de tuin in.
Red mij prima maar voel mij in de winter opgesloten ofzo.
Chinamix en broccoli champignon al eens geprobeerd?
Ik wil een ijsbad bestellen en elke ochtend erin gaan puur voor het ongemak, vind het juist chill out of je comfort zone. IJs heb ik al jaren niet gegeten alleen 1x zero ijs 🫣
Kan ik inkomen bij de broccoli mix hehe. De chinamix is juist erg fijngesneden en zijn hele kleine stukjes. Ik combineer deze altijd met basmati rijst, paprika-chili kip van mm en ongezouten cashewnoten. Qua saus eigenlijk altijd zero ketchup + sriracha/sambalNee heb dus wel brocolli besteld los een x en die stronken waren zo hard dat ik er iemand mee dood kon gooien. Dus vermijd de brocolli van mm sinds die x 😁 is dit bij de chinamix ook het geval? Zo nee waarmee combineer je deze? Qua kip en saus?
Stroopwafel ijs is echt bomba magoed ben ik inmiddels ook dus misschien met voeding niet teveel naar mij luisteren 🤤
Ik heb ook echt jaren deze fanta-zero obsessie gehad😂😂 nog steeds een klein beetje dus af en toe pak ik iets uit de grote fles:Ik heb het blikje altijd wel sneller leeg dan andere blikjes... drinkt lekker weg
Chinamix is by far de beste groentemix van MM imo. Gebruik die al jaren en verveelt nog steeds niet. Was een tijd terug wel uitverkocht, dus over een weekje moet ik verplicht aan een 2,5 kg zak zucchini mix beginnenChinamix en broccoli champignon al eens geprobeerd?

Heb je het vlees / bot ratio wel eens afgewogen?Ontbijt
![]()
Nee grapje, maar wel mijn favoriete manier om kip te eten al een hele tijd. Eerst kruiden en olie en op kamertemperatuur laten komen en dan 14 minuten op 180 graden in de Airfryer en dan nog 13 naar 14 minuten op 160.
Jam
Kan ik inkomen bij de broccoli mix hehe. De chinamix is juist erg fijngesneden en zijn hele kleine stukjes. Ik combineer deze altijd met basmati rijst, paprika-chili kip van mm en ongezouten cashewnoten. Qua saus eigenlijk altijd zero ketchup + sriracha/sambal
Chinamix is by far de beste groentemix van MM imo. Gebruik die al jaren en verveelt nog steeds niet. Was een tijd terug wel uitverkocht, dus over een weekje moet ik verplicht aan een 2,5 kg zak zucchini mix beginnen![]()
Hoe prep jij de oats? Eet je het daarna koud of warm je het nog op?Mealpreps komende 5 dagen
![]()
![]()
![]()
En havermout voor 3 dagen😊
![]()
Havermout, heel klein beetje zout, zoetstof en amandelmelk even mengen, daarna eiwitpoeder er doorheen roeren, deksel er op en klaar haha. Soms doe ik er ook chiazaad doorheen.Hoe prep jij de oats? Eet je het daarna koud of warm je het nog op?
Koud is lekker. Ben helemaal gewend om havermout of brinta koud te eten, zelfs met enkel water er door.Havermout, heel klein beetje zout, zoetstof en amandelmelk even mengen, daarna eiwitpoeder er doorheen roeren, deksel er op en klaar haha. Soms doe ik er ook chiazaad doorheen.
En voor ik het ga eten doe ik het 2/2,5 min in de magnetron (tussendoor even doorroeren). Koud vind ik het niet te eten haha.
Is vorige zomer toch ook niet vaak het geval geweest toch :') wat een natte kutzomerHaha nee ik hou van blote benen en liefst blote voeten. Ijsjes halen, terrasjes pakken, smorgens wandelen terwijl de groene wereld wakker wordt, zonnebaden, buiten eten, alle deuren en ramen open en vanuit werk zo door de tuin in.
Red mij prima maar voel mij in de winter opgesloten ofzo.