MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ja ding zit echt hemels gewoon 😁 maar aftellen tot de zomer en shorts en tops weer mijn pyama zijn 😎

Haha nee ik hou van blote benen en liefst blote voeten. Ijsjes halen, terrasjes pakken, smorgens wandelen terwijl de groene wereld wakker wordt, zonnebaden, buiten eten, alle deuren en ramen open en vanuit werk zo door de tuin in.

Red mij prima maar voel mij in de winter opgesloten ofzo.

Welness mix van mm vind ik niet lekker. Nu met bbq saus en bbq kip geprobeerd en beter weg te eten. Favoriet blijft boontjes en euromix

1000019551.jpg
Chinamix en broccoli champignon al eens geprobeerd?

Haha nee ik hou van blote benen en liefst blote voeten. Ijsjes halen, terrasjes pakken, smorgens wandelen terwijl de groene wereld wakker wordt, zonnebaden, buiten eten, alle deuren en ramen open en vanuit werk zo door de tuin in.

Ik wil een ijsbad bestellen en elke ochtend erin gaan puur voor het ongemak, vind het juist chill out of je comfort zone. IJs heb ik al jaren niet gegeten alleen 1x zero ijs 🫣

Chinamix en broccoli champignon al eens geprobeerd?

Nee heb dus wel brocolli besteld los een x en die stronken waren zo hard dat ik er iemand mee dood kon gooien. Dus vermijd de brocolli van mm sinds die x 😁 is dit bij de chinamix ook het geval? Zo nee waarmee combineer je deze? Qua kip en saus?

Ik wil een ijsbad bestellen en elke ochtend erin gaan puur voor het ongemak, vind het juist chill out of je comfort zone. IJs heb ik al jaren niet gegeten alleen 1x zero ijs 🫣

Stroopwafel ijs is echt bomba magoed ben ik inmiddels ook dus misschien met voeding niet teveel naar mij luisteren 🤤

Nee heb dus wel brocolli besteld los een x en die stronken waren zo hard dat ik er iemand mee dood kon gooien. Dus vermijd de brocolli van mm sinds die x 😁 is dit bij de chinamix ook het geval? Zo nee waarmee combineer je deze? Qua kip en saus?

Stroopwafel ijs is echt bomba magoed ben ik inmiddels ook dus misschien met voeding niet teveel naar mij luisteren 🤤
Kan ik inkomen bij de broccoli mix hehe. De chinamix is juist erg fijngesneden en zijn hele kleine stukjes. Ik combineer deze altijd met basmati rijst, paprika-chili kip van mm en ongezouten cashewnoten. Qua saus eigenlijk altijd zero ketchup + sriracha/sambal

Ontbijt
PXL_20250107_191133410.jpg

Nee grapje, maar wel mijn favoriete manier om kip te eten al een hele tijd. Eerst kruiden en olie en op kamertemperatuur laten komen en dan 14 minuten op 180 graden in de Airfryer en dan nog 13 naar 14 minuten op 160.
Jam

Ontbijt
PXL_20250107_191133410.jpg

Nee grapje, maar wel mijn favoriete manier om kip te eten al een hele tijd. Eerst kruiden en olie en op kamertemperatuur laten komen en dan 14 minuten op 180 graden in de Airfryer en dan nog 13 naar 14 minuten op 160.
Jam
Heb je het vlees / bot ratio wel eens afgewogen?

Kan ik inkomen bij de broccoli mix hehe. De chinamix is juist erg fijngesneden en zijn hele kleine stukjes. Ik combineer deze altijd met basmati rijst, paprika-chili kip van mm en ongezouten cashewnoten. Qua saus eigenlijk altijd zero ketchup + sriracha/sambal

Oke we verschillen van smaak 😁 ik vind ketchup niet lekker en ook geen sriracha of sambal en de chili kip ook niet en eet geen rijst momenteel 🤣🤣

Chinamix is by far de beste groentemix van MM imo. Gebruik die al jaren en verveelt nog steeds niet. Was een tijd terug wel uitverkocht, dus over een weekje moet ik verplicht aan een 2,5 kg zak zucchini mix beginnen :bang:

Hij ziet er niet lekker uit of de afbeelding maar gezien jullie lof bestel ik deze maand wel een kilotje mee 👌

Hoe prep jij de oats? Eet je het daarna koud of warm je het nog op?
Havermout, heel klein beetje zout, zoetstof en amandelmelk even mengen, daarna eiwitpoeder er doorheen roeren, deksel er op en klaar haha. Soms doe ik er ook chiazaad doorheen.

En voor ik het ga eten doe ik het 2/2,5 min in de magnetron (tussendoor even doorroeren). Koud vind ik het niet te eten haha.

Havermout, heel klein beetje zout, zoetstof en amandelmelk even mengen, daarna eiwitpoeder er doorheen roeren, deksel er op en klaar haha. Soms doe ik er ook chiazaad doorheen.

En voor ik het ga eten doe ik het 2/2,5 min in de magnetron (tussendoor even doorroeren). Koud vind ik het niet te eten haha.
Koud is lekker. Ben helemaal gewend om havermout of brinta koud te eten, zelfs met enkel water er door.

Warm is heus lekker maar doe dit eigenlijk nooit.

Rijstbloem en whey met water, ook lekker hoor.

Is vorige zomer toch ook niet vaak het geval geweest toch :') wat een natte kutzomer

Terug
Naar boven