- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook een tikkeltje autistisch🤣Lekker OCD bakje haha, ik gooi t altijd random op elkaar
Ik heb een stapel van die plastic bakjes liggen, maar vind het nadeel dat 100 gram rijst, 200 gram groenten en 150-200 gram kip er niet inpast. Ze zijn altijd te klein.Lekker OCD bakje haha, ik gooi t altijd random op elkaar
Ja daarvoor zijn ze idd te klein haha toen ik in een kcal overschot zat was het ook echt proppen met deze bakjes 😂 dus ik heb 3 formaten bakjes lolIk heb een stapel van die plastic bakjes liggen, maar vind het nadeel dat 100 gram rijst, 200 gram groenten en 150-200 gram kip er niet inpast. Ze zijn altijd te klein.
D'r gaan wel wat pannekoeken doorheen bij jou hè?
Thx! Eet dit meestal in de ochtend, ik maak dit met havermout ei banaan whey water thats itD'r gaan wel wat pannekoeken doorheen bij jou hè?
Uit een zakje, of wel altijd zelf geklutst?
Gerecycelde ijs of chinees bakken zijn perfectIk heb een stapel van die plastic bakjes liggen, maar vind het nadeel dat 100 gram rijst, 200 gram groenten en 150-200 gram kip er niet inpast. Ze zijn altijd te klein.

OK, havermout, wei, ei pannekoeken, die zag ik niet aankomenThx! Eet dit meestal in de ochtend, ik maak dit met havermout ei banaan whey water thats it