Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had de aller heetste toen. Heb halverwege mijn shirt uitgetrokken. Niet te doenIk dacht ook eens toe te geven aan de tiktok hype. Hoe the f**k eten jullie dit. Kreeg het helemaal benauwd van de spicyness na de eerste hap haha. Mij niet gezien
Ik heb het na hap 2 weggegooid, zonde.., maar dit kan ik echt niet handelen 😄Had de aller heetste toen. Heb halverwege mijn shirt uitgetrokken. Niet te doen
zou gelijk diarree krijgen of buikklachten qua koolhydraten eet ik alleen rijst / aardappelen / rijstepap / zoete aardappelen /Ik dacht ook eens toe te geven aan de tiktok hype. Hoe the f**k eten jullie dit. Kreeg het helemaal benauwd van de spicyness na de eerste hap haha. Mij niet gezien
Ik weet niet wat het oranje is, maar ik vind het wel ontzettend sympathiek dat jij daar in België ook de verjaardag van de Nederlandse koning viert 😋
Mango ijs en eigenlijk puur toeval 😄😄Ik weet niet wat het oranje is, maar ik vind het wel ontzettend sympathiek dat jij daar in België ook de verjaardag van de Nederlandse koning viert 😋