mrc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.734
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alvast beslag gemaakt voor havermout pannenkoeken voor straks en wat pure chocolade om te smelten.
![]()
Rijstesoep met whey. Ze hebben hier zo'n enge quooker kraan waar heet water uit komt en die heb ik nog niet helemaal onder de knie.
Ik kan niet meer zonderRijstesoep met whey. Ze hebben hier zo'n enge quooker kraan waar heet water uit komt en die heb ik nog niet helemaal onder de knie.
Schijt ding is het.
veel chiller als steeds moeten opwarmen in de magnetron oid
Water koker werkt prima. Dit ding sputtert als een gek de eerst seconde of twee. Durf de kom ook niet vast te houden en zet hem in de wasbak er onder. Had de vorige keer mijn klauwen haast verbrand.veel chiller als steeds moeten opwarmen in de magnetron oid
en met koken heb je gelijk heet water
hahaha kwestie van wennenWater koker werkt prima. Dit ding sputtert als een gek de eerst seconde of twee. Durf de kom ook niet vast te houden en zet hem in de wasbak er onder. Had de vorige keer mijn klauwen haast verbrand.
Valt wel mee joh . Valblanc van de Aldi is 252 kcal per 100 gram, En je eet toch niet in 1 keer dat hele ding op of wel dan

Die scrambled pancakes zien er wel vet lekker uit!