- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prijs/kwaliteit is echt super inderdaad!Die zijn top! Ook echt goeie macros voor cordon blues!
Brotip: Ninja Airfryer. Mn beste aankoop van de laatste tijd.Prijs/kwaliteit is echt super inderdaad!
Doe ze altijd lekker in de oven want vaak worden ze in de pan niet goed gaar aan de binnekant terwijl de buitenkant al wel klaar is.
Thanks. Maar Ik heb geen frituurpan, geen magnetron en geen airfryer thuis, bewust. Zo kies ik vaker voor gezonder en moet ik meer moeite doen voor m'n eten wat er voor zorgt dat ik savonds niet effe snel een paar snacks erin mik. Is een bewuste keuze van mijzelf.Brotip: Ninja Airfryer. Mn beste aankoop van de laatste tijd.
Heb zelf de 451
Minimaal 4st of zelfs 8st halen, dan zijn ze n stuk goedkoper.Deze of welke zijn dat precies? Die prijs is iig zo goed als gelijk. Maar good to know dat je ze daar ook hebt.
https://producten.makro.nl/shop/pv/...braden-kippenborst-reepjes-diepvries-2-5-kg-*
Gewoon met zn 2en of 3en gaanMinimaal 4st of zelfs 8st halen, dan zijn ze n stuk goedkoper.
lekker hoor.. Maar waarom eet je dit niet met een vok ? (stuk makkelijker, druppie ketchup erdoor). goed te doen hoor

Ik kan er dus oprecht van genieten, af en toe gooi ik er idd chilisaus doorheen, of op brood met augurk. Maar alleen tijdens het cutten hoor hahaha. Als ik dit eet tijdens het bulken, dan is het wat minderlekker hoor.. Maar waarom eet je dit niet met een vok ? (stuk makkelijker, druppie ketchup erdoor). goed te doen hoor![]()
Sperziebonen en kip zat?
Maak je dit zelf of koop je dit zo kant en klaar?