Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.912
- Lengte
- 1m73
Wanneer de mannen betere fitgirl-meals hebben dan de girls hier🤣👌🏼
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer de mannen betere fitgirl-meals hebben dan de girls hier🤣👌🏼
Oeeh een mede creamer...
Man zijn overal beter in, zelfs qua b*ch fights weten we sinds vandaag.Wanneer de mannen betere fitgirl-meals hebben dan de girls hier🤣👌🏼
Weinig bijzonders eigenlijk, melk, whey, zout en een beetje xanthaangom. Dan voor de respin 50ml amandelmelk. De basis van de meesten creami’s voor mij is: 400ml magere melk, 100ml amandelmelk, 1-2g zout, kwart theelepel xanthaangom en 40g whey. Spinnen op light icecream, 50ml amandelmelk toegevoegen en dan 2x respinOeeh een mede creamer...
Mag ik vragen wat jij in je pintje stopt allemaal?
Man zijn overal beter in, zelfs qua b*ch fights weten we sinds vandaag.
Klinkt alsof je dan een hele luchtige creami krijgt en dat de laatste happen heel vloeibaar zijn.Weinig bijzonders eigenlijk, melk, whey, zout en een beetje xanthaangom. Dan voor de respin 50ml amandelmelk. De basis van de meesten creami’s voor mij is: 400ml magere melk, 100ml amandelmelk, 1-2g zout, kwart theelepel xanthaangom en 40g whey. Spinnen op light icecream, 50ml amandelmelk toegevoegen en dan 2x respin
Ben wel benieuwd! Heb gelukkig geen last dat de laatste happen vloeibaar zijn, het is een soort mcflurry (softijs) structuurKlinkt alsof je dan een hele luchtige creami krijgt en dat de laatste happen heel vloeibaar zijn.
Ook wel lekker opzich.
Als je een recpet wil voor wat steviger creami (ben & jerry's structuur, dat bijna je lepel ombuigt)
Laat me het dan even weten. (ik heb hier wel eens eerder gedropt geloof ik, maar ik wil hem best wel nog een posten voor de liefhebbers hier)
Oke komt die.Ben wel benieuwd! Heb gelukkig geen last dat de laatste happen vloeibaar zijn, het is een soort mcflurry (softijs) structuur

Klinkt goed man, ik ga m eens proberen!Oke komt die.
- 250 ml magere melk (mag ook amandelmelk zijn of een mix ervan)
- 5 gram vanille kloppudding
- puntje van een theelepel aan xanthaangom
- snuffie himalaya zout
- 30 gram whey (na smaak)
- 20 gram caseine eiwit (na smaak)
- 20 gram 2% vet griekse yoghert (mag ook 10% zijn dan krijg je wel een vollere smaak)
De pint ongeveer 5 a 10 min uit de vriezer halen, ongeveer een minuutje heet water uit de kraan langs de randen van de pint laten lopen (pint ook draaien als je dat doet)
Dan de pint mixen op ice cream (niet licht icecream , je wil dikker ijs hebben nu)
Daarna zou je iets van stukkje pure chocolade en/of amandelen (wel gehakt in stukken) er op kunnnen leggen (wel of center want dan krijg je allemaal verschilldende chuncks door je ijs,
als je het in het midden stopt dan word het net stracciatella)
Dan mix je het zonder iets kwa vloeistof toetevoegen op extra's.
Je creami komt het dan niet zo smooth uit dan wat je gewend bent.
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat je van dat dikke Ben & Jerry ijs structuur wil.
En dat is het.
Ik heb alleen nog niks gevonden tegen de brainfreezes![]()
Je kan een topic aanmaken in de recepten sectie?Zou ik anders een keer (als ik tijd heb ook hoor)
Een topic starten hier met de Maaltijden van EL ofzo?
Voedingswaarde erbij alles erop en eraan.
Oh joh hebben we die?
Oh joh hebben we die?
Ik ga even zoeken.
Dankje wel
ja thanks ik had hem zelf ook al gevonden maat![]()

Zijn toch die anti smeer doppen?Iemand anders die deze “nieuwe” doppen op de heinz zero ketchup helemaal kut vind?
![]()
Sluiten niet goed? Ketchup komt er in ieder geval nooit normaal uit (juiste hoeveelheid).Iemand anders die deze “nieuwe” doppen op de heinz zero ketchup helemaal kut vind?
![]()

Waar is de b*ch fight want misschien kan ik er nog wat van leren danMan zijn overal beter in, zelfs qua b*ch fights weten we sinds vandaag.
Dit klinkt zo goor

Pas maar op met waar je aan begintWaar is de b*ch fight want misschien kan ik er nog wat van leren dan