Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de prijs tov CC!
Scheelt 10 cent bij de jumbo op anderhalve liter 😂
Pep of coca?Pepsi klinkt ook sexy, coca cola klinkt al alsof je dik bent.

Pep !!!!
Huh Pepsi is toch cheaper dan CC
Nou? wat heb jij het liefst🤣
Ik heb geen flauw idee. Vervormde weerspiegeling van mijn hand (pink)?
@Brownie88 Je doet toch iets fout
Klopt, 10 cent goedkoper voor anderhalve literHuh Pepsi is toch cheaper dan CC
Eens met jouw analyse. Voor zero Pepsi, voor met suiker Coca Cola.Huh Pepsi is toch cheaper dan CC
Mijn voorkeur is gewoon een gladde pap, maakt niks uit als het maar in de maag komt toch? Zoals AK het maakt ziet het er lekkerder uit maar dan ben ik morgen nog aan het kauwen🤣
Net als die van tommy😜 die bevroren frambozen doen al zeer aan de tanden als ik er naar kijk haha🤦🏼♂️Mijn voorkeur is gewoon een gladde pap, maakt niks uit als het maar in de maag komt toch? Zoals AK het maakt ziet het er lekkerder uit maar dan ben ik morgen nog aan het kauwen🤣
Het beste zijn de tennisbal aardbeien die soms in die bosvruchten mix zitten 👌🏻 Zal voor @AK ook wel herkenbaar zijnNet als die van tommy😜 die bevroren frambozen doen al zeer aan de tanden als ik er naar kijk haha🤦🏼♂️
Ja die knallen altijd zo in de blender. Bedoel je die?🤣 bij de AH zitten ook van die knoeperts er doorheen. Vind de smaak van de verse aardbeien echt tegenvallen momenteelHet beste zijn de tennisbal aardbeien die soms in die bosvruchten mix zitten 👌🏻 Zal voor @AK ook wel herkenbaar zijn