BeetleJuice
Novice
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn Brinta is veel lekkerder 😊Ontbijt havermout met fruit
Ingrediënten:
120gr havermout + 600ml water
2gr himalaya pink salt
30gr choco whey
10gr glutamine
3gr dr.oetker baking powder (voor meer volume)
15gr cream of rice (custard cream)
Normaal doe ik 6gr flavor powder van esn bij voor sterkere smaak, maar die was op.
Om te beginnen havermout geroerd met 500ml gekookt water, 2 min in de magnetron zodat het water zou intrekken, daarna roeren en weer 2 min in de magnetron. Dan op het moment dat het hard begint te worden 100ml gekookt water bij, en weer roeren.
Daarna diepvries 250gr aardbeien en 200gr blauwe bessen erop met kaneel. En done
![]()
![]()
Hebt u vanavond zin in een etentje? Ik heb nog geen date.
Echt, een kat op tafel ?
Echt he, fucking goor xdEcht, een kat op tafel ?
Dan heb ik al gegeten en gedronken.
ps.
De hond hoort ook niet op de bank.
Welke? Of was t alleen dat glaasje?😝
onze katten schooien niet haha, daarom mag het. Deze komen er gewoon bij chillenEcht, een kat op tafel ?
Dan heb ik al gegeten en gedronken.
ps.
De hond hoort ook niet op de bank.
onze katten schooien niet haha, daarom mag het. Deze komen er gewoon bij chillen
Met de poten waar ze 2 minuten geleden mee in de kattenbak stondonze katten schooien niet haha, daarom mag het. Deze komen er gewoon bij chillen

Zijn ook genoeg mensen die na pissen en schijten handjes niet wassen 🙄🫣Met de poten waar ze 2 minuten geleden mee in de kattenbak stond![]()
![]()
Doet t net als ik gewoon buiten als ie nodig moetMet de poten waar ze 2 minuten geleden mee in de kattenbak stond![]()
![]()
Lik jij je vingers ook af na het poepen🤣Zijn ook genoeg mensen die na pissen en schijten handjes niet wassen 🙄🫣
Een kat "wast" tenminste zijn pootjes nog 🤣 (oké... handjes aflikken doen mensen ook...)