AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dat eten met plezier is leuk, maar er komt een moment dat dit ook over is.

Een bulk is stuk lastiger dan een cut en als je dagelijks veel moet eten valt dit zwaarder als de meeste denken. Een of 2 dagen keer 5/6/7k kcal eten lukt de meeste wel, 6-9-12 maanden word het een ander verhaal.

Als je met zo min mogelijk kcal nog groeit is dit ideaal doordat je dan niet met de ellende zit van veel eten dit eist ook zijn tol voor het lichaam (en portemonnee). Andersom zal die persoon dan ook dieper moeten gaan in een cut. @dreamy1 eet nu eind bulk dus 3145 kcal, daar waar ik mijn gehele prep niet onder de 3500 kcal kwam. Elk voordeel heeft dus zijn nadeel in een andere fase.
Mijn probleem is al na 1 uurtje alweer honger hebben :roflol: Vandaar liever meer kcalls. Maar ik groei goed op huidige kcall inname dus coach zei nog geen adjustments yet, honger is wel gestegen en ben iets leaner vond die dus later gaat inname wel omhoog

Dat is bijna mijn ontbijt🤣
Ik had paar jaar terug een collega die ook aan het bulken was en toen hebben we 1 hele dag en dienst samen eens gewisseld. Ik alles eten wat hij op 1 dag at en andersom. Bij M4 haakte ik halverwege af want ik kon echt niet meer hahaha was wel een leuk experiment🤣

Mijn probleem is al na 1 uurtje alweer honger hebben :roflol: Vandaar liever meer kcalls. Maar ik groei goed op huidige kcall inname dus coach zei nog geen adjustments yet, honger is wel gestegen en ben iets leaner vond die dus later gaat inname wel omhoog
Voor een bulk is dit echt ideaal en dit wil je liefst maanden aan een stuk hebben.

.

Bijlagen

• DSC_0840.JPG
    DSC_0840.JPG
    223,9 KB · Weergaven: 8
Terug
Naar boven